~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Majlis Kenduri Muhammad Aqil Thakif Muhamad Rizal

Hari sabtu selepas aku bertugas kat Majlis Khatam Al-Quran di Parag0n H0tel, aku terus sh0ot ke K0ta Tinggi but b4 tu aku amik Mak ngan Nenek kat t0l Perling je, c0z C. Ijan dah tol0ng antarkan mereka ke situ. Kalau dak mau huru-hara gak hidup aku ari tu. Jauh tu and penat tu nak ulang alik ulang alik. Seb baikkkk C. Ijan ngan M.Ogy sudi nak men0long jadi mudah la sikit keje aku kan. Then lepas tu sampai kat Kota dekat2 kul 3 gak la. Sampai2 0rang marhaban pun baru je sampai,alahaiii ingat sampai2 terus makan. Huhuhuuuu seb baik lepas wat keje kat h0tel aku dah melantak sakan. Cume kesian kat Nenek, Mak ngan A. Long aku, pasal dia orang dah simpan perut dari uma laei... Hehehe... So siap2 marhaban pesemua lebih kurang kul 4.30 petang. Haaa time tu la baru dapat makan, aku pun ape lagi bedal la lagi sekali. Lagi2 soto kan mmg peberet aku pun. Hihihihiiiii... sedap sehingga menjilat jari.. yum yum yummmm... Then lepas je semua siap aku pun shoot balik uma Nenek semula.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.