~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

My Kuttie Kittie

Tuh si Tiger yg semakin menjadi2 kelakunye... mentang2 dah beso adik2 dibulinye aje. Dah le ajar adik2 buat projek yg bukan2, ade ke patut ajar baby eichik berak ngan kenching bawah kerusi. Mau hangin 1 badan mak aku ngan si Tiger nie, dia plak jadi tok guru. Padan muke kene denda tido kat luar uma. Tuh laa kalau degil sangat x dengar cakap org. Lain kali dengar cakap, dpt la tido kat tempat empuk. Skang rasekan xde sape nak tolong Tiger, K. Ya pn xnak tolong ok!!! So ubah2 la prangai Tiger yeee... kan dari kecik dah ajar berak kat tanah bukan kat uma, sebat bontot tu nakk???

Hoiii aku belum gile laaa... kucing mmg paham ckp manusia, korang x caye ckp aku?? X caye gak belajar2lah bela kucing then u will know it. Betapa seronoknye bela kucing. Part mak aku plak, dia dah ade kawan begaduh kat uma selain dari ayam2nye. Hihihiiii... So my kutie mutie kittie nie mak aku akan start handover pd tuan barunye dah kecuali si Tiger tu, huhuhuuu so sad, tapi si Mummy Domong tu aku rase macam dah pregnant lagi je, geram tol aku ngan si Domong nie, baby dia baru sebulan setengah dia dah ngandung. Anaknye nak nyusu pun dia men tendang2 segala x bagi susu. Geramm tol aku. Biasa Domong ehhh...

2 Ng0mel-ng0mel:

MrsWhyda said...

weit comel ank kucing ko... rindu plak dah lama x ckp2 dgn kucing...

Lieya said...

Hehehe... comeikannn!!! Haaa ko p la suruh Mr. M ko belikan anak kucing seko... beli yg paling cantek punye.. Hehehe...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.