~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Pengantin x Ku Kenali

Yehhh tu dia gamb0 mase aku pegi pengantin kat Singapore semalam. Mmmm xde ape yg best sangat pasal pegi pun uma pengantin yg aku x kenali, hihihi cume sekadar jadi redebar utk Mak ngan Nenek je... Gambo muke sendiri pun xde pasal kalau aku amik muke sendiri nanti mak asyik ckp "asyik muke kau je kat dlm camera". Huhuhuuuu nasib baik ade penghibur lain mase tengah tunggu Mak ngan Nenek bebual ngan sedare-marenye, bile adenye 4 org jejaka sempoi berzapin ngan pakaian biasa. Nie men redah punye kes je nie aku rase. Hehehe tp best laaa... seb baik ingat tempat orang, kalau tempat sendiri mau aku joint sekaki berzapin same. Winduunyeee nak berzapin. Semalam ade pertandingan zapin kat dewan tertutup MBJB start from 6 Nov tuh hari, tp xdan nak p tengok. Huhu sedih jerkkk...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.