~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

My Kazen Engagement

Selamat bertunang untuk sepupu ku Nuraniza Idris. Uiskkk cam name artiskan!!! He he... xtually name kazen aku nie diletak kerana mase tu si penyanyi Nuraniza Idris tengah meletup2. Pastu kebetulan plak name pakcik aku pun Idris, so ape lagi diletaknye la name anaknye Nuraniza. jadilah name sepupu aku nie Nuraniza Idris. He he...

Sian kazen aku nie, dengar je orang nak meminang dia langsung tak lalu nak makan pe smua. Dok menung sane menung sini... He he... last2 kene terima gak pasal dia orang nie dah lame sangat berkawan pehtu bakal pak mentua sepupu aku nie x sabo2 nak terima menantu lagi... Bagus2 yg baik jangan dilewat2kan ye dakkkk??? Lagi pun dah ade jodoh dan dah ade calon jalan terus jangan tangguh2... kan kan kannn!!! Newayyy congrat my dear kazen...

2 Ng0mel-ng0mel:

nURmALa mAZLan said...

congratz to kazen kak lieya

Lieya said...

Time kasihhh Mala... bleh K.Lieya yg jawabkan.. he he

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.