~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Projek Terbengkalai

  • Pic 1: Itu tukul untuk mengetuk dawai untuk dikemaskan tepinye
  • Pic 2: Dawai yg dah siap dikelim tepinye
  • Pic 3: Gunting ngan dawai tu sepadan ker???
  • Pic 4: Gunting yg dah aku jahanamkan

All the pic aku amik semalam petang. Kon0n nak buat pr0jek menutup pintu pagar kat uma, supaya si Eichik tidak mudah kuar kalau pintu papan dibukak. Pasainye skarang nie, si Eichik pantang nampak pintu papan tenganga mulalah dia berlari lintang pukang nak kuar uma. Hiskkk susah ini macam pasal aku plak jenis suka bukak pintu papan and biarkan pintu pagar berkunci. Konon kasi udara kotor kuar and ganti ngan udara bersih. Tapi kat kawasan uma aku dok tu bersih lagi ke udaranya?? He he he... Whatever laaaa... Yang pentingnye misi aku nak memasang dawai kat pintu pagar nie wajib berjaya.

Petang semalam balik je keje aku terus singgah kedai and beli dawai, sampai2 uma aku teruslah memulakan misi aku. Sekalinye aku terlupe yg kat uma aku manelah ade gunting dawai. Lepas tu cari punye cari aku terjumpelah gunting comey kaler kuning, bajet bolehlah potong dawai halus tu. Sekalinya gunting punye gunting, dawai tak putus tapi gunting tu yg jahanam aku kejekan. Ha ha seb baik gunting murah... Udahnye tak dapatlah aku nak siapkan projek aku tu. Aku just siapkan kelim lebihan dawai yg tokei kedai tu potong. Huhu.. kalau tau semalam mintak tolong uncle tu potongkan sekali utk aku size pintu uma kan...

Tapi takpelah, arinie aku try buat kaedah lain plak. Skang nie pun tengah pikir cane nak potong dawai tu kasi ikut size pintu pagar kat uma... Kene beli cutter la rasenye kan.. ok i will try this afternoon. He he... moga2 berjaya lah petang nie...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.