~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

1st and 2nd Days Baby Eichik

Selama 3 hari nie, kehidupan aku lebih menguruskan si baby Eichik. Pantang nampak kelibat aku mula menggedik manje and berlari terkedek2 mengejar. Huhuhu... Pagi2 kul 6.30 aku dah mula menguruskan si baby Eichik nie then balik keje pun same jugak. Bukak je pintu uma, nampak muke aku dia dah mengiau panjang wat muke sedih dr dalam sangkar. M. Ya??? Dia penggeli ya ampunnn... si baby eichik nie datang dekat pun dia menjerit. Mase yg 1st day baby Eichik ade, M. Ya try lepaskan baby Eichik yg asyik mengiau dr dalam sangkar, then korang tau ape jadi. Ke mane aje M. Ya pegi si baby Eichik nie ikut, kire sesi perkenalanan la kan... Yelah lagi pulak aku keje, tinggal M. Ya sorang time tu kat uma, so for sure baby Eichik nie nak bermanja dengan M. Ya, tp sayang tersalah orang. Sudahnye M. Ya kurung balik si baby Eichik nie. Kesiankan...

Aku balik2 dari keje mase 1st day, tu tengok2 pasir dah bersepah bagai... baby Eichik mengamuk pasal terkurung dalam sangkar dalam tempoh yang sangat lame. Hari ke-2 juga begitu, lagi dasyat habis badan baby Eichik bermandikan susu. Saje je kan baby Eichik nie tunjuk perasaan. Sudahnye walaupun dah petang terpaksa gak aku mandikan si baby Eichik tu, takkan nak biarkan pulak. Ade kene kerumun dek semut, lagi haru kan. Haaa sudahnya lepas mandi menggigil satu badan. Cian lak aku tengok...

So tengok plak petang nie, ape pulak ragam yg dibuat oleh si baby Eichik nie. Jangan diterabur pasir dlm sangkar tu lagi udah. Huru-hara aku nak ngemas.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.