~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Story lagi

Semalam balik keje terus amik M.ya ngan C. Mail kat uma mak C. Mail. Lepas tu on the way balik M.ya yg tengah sibuk2 berpotpet ngan kawan dia by phone tibe2 mengarahkan aku melajukan kete. Iskk ape kes M.Ya nie tetibe jekan. Lepas tu aku nie still la bawak perlahan, paham2 jela jalan basah pastu kete banyak pastu plak jalan berselekoh turun naik bukit plakkan, mane dan aku nak bawak lelaju. Then lepas tu M.ya paksa gak aku bawak laju, rupe2nye M.Ya aku nie sakit perot. Aku ngan C. Mail ape lagi, berdekah2 ketawekan M.Ya. Naik meleleh air mate aku, pastu M.ya pun simpul2 la ujung tudung dia, kompom nie mesti M.ya aku buat mcm mase aku kecik2 dulu. Alaa dulu kalau time sakit2 perut kat tengah jalan ke kat mane2 ke tak jumpe toilet, mak mesti ajar suruh bace ayat yg satu itu.. korang xkan x penahkan... ayatnye camnie "simpul simpul baju tersimpul t*&# aku" ehhehe.. kononnye sangat berkesan la kan ayat tu.. Hahaha.. Sesampai je kat uma, M.Ya aku nie terus melepaskan hajat dia. C.Mail yg sakit tu terkontang kanting turun kete sendiri. Hehehe...

Tapi cite diatas tu sekadar selingan utk korang ketawe hilangkan stress, mcm aku nie ha.. dan tak mustahil korang penah alaminye jugakkan. Aku?? Bohong kalau aku kate aku tak penah. Hehehe.. ok berbalik pada cerita asal yg nak aku cerita, semalam lepas antar M.Ya ngan C.Mail aku terus ke uma kawan baik aku yg baru lepas bersalin pada 25 Oct 2009 yg lepas, seb baik uma dia 1 taman ngan uma M.Ya aku. So senang la sikitkan nak pegi, kalau x haru gak petang2 bute nak p redah uma org tgh dlm pantang nie. So semalam singgah kejap je kat uma K.Sal tu. Tengok baby dia ngan baby akak dia kejap. Comei gile anak dia, aku sampai anak K.sal tengah membute. Sepatah kate bos aku, "muke anak Saleha tido sebijik mcm mase Saleha tido" ahahah pasal K.sal nie suke tido kat opis, x kire ade bos ke takde ke dia main belasah sebarang jerk...

Ok selamat menjamu selera, tu dia ade gambo anak si K.Sal nie, aku pun menjointkan diri bergambo ngan baby kecik nie. Name anak K.Sal tu Khairunnaqibah bin Saharman dan yg sorang lg tu anak akak dia, namenye Aqilla.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.