~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Ape Kes!!??!!!

Huarghhh... (nie aku sangap besar2an punye, xleh kawal. Hehe hisk anak sap0 la nie) Aku x tau ape kene dengan aku 2 hari kebelakangan nie, aku dah terkene penyakit susah nak tid0 plak agaknye. Malam semalam b0leh lagi la aku tid0 event aku asyik terjaga je, adela dalam 4 ke 5 jam aku tid0 but malam tadi plak aku rase just 3 jam je aku tid0. Kul 11.15 aku tid0 then 12.30 aku dah terjaga,pastu nak lelapkan mate balik punyela payah. Sampai kul 2.30 aku masih x b0leh nak menidurkan diri. Penat aku pejam kel0pak mate aku and bef0re tu amik air sembahyang sekali tapi tid0 x jugak, mate ngant0k tapi x tau la ape yg membuatkan aku x b0leh tid0. Nak kate aku ade masalah besar tak jugak, kebiasaannye walau sebesar mane masalah aku pun, kalau dah ngantuk cukup time k0mp0m aku tid0 x sedarkan diri. Lepas tu aku x tau kul bape aku tertid0 selepas kul 2.30 tu tau2 aku sedar jam dah dekat kul 5pg dan selepas itu terus aku tak boleh nak tido. Kul 6.30pg aku terus bangun siap2 pesmua and kul 7.30pg aku dah tercat0k kat 0pis ses0rang diri.

Skang nie keje aku asyik sangap jerk but still menten celik lagi, ehehe..kalau aku letak kepala kat 0pis 0r kat surau 0r kat uma 0r kat bantal empuk sekali pun belum tentu aku b0leh terus tid0 sekarang nie. K0mp0m x b0leh punye, begitulah kebiasaannye aku kini. Kalau mase aku kat tempat keje lame haa jangan cari pasal. Serius mase kat tempat keje lame, aku penah terlajak tid0 dari kul 2.30ptg sampai ke 4.30ptg kat dalam surau itu pun nasib baik ade Kak Ket t0l0ng kejutkan aku. Kalau dak harus sampai ke malam aku tid0 x sedarkan diri. Sekarang lak punye pesen kalau dah ngantuk sangat bukannye aku b0leh terus tid0. Ade sesetengah 0rang aku teng0k letak kepala terus zzzzzzzzzzzz. Nie bukan 0rang lain, M.Ya aku macam nie. Mak 0iii mudahnye dia tid0. Sedangkan aku??? Terpaksa terkulat2 terpisat2 0r kene berangan2 dulu barulah b0leh lena. Opss bukan aku s0rang rupenye begitu, ade gak kawan2 aku macam tu. Hehehe pada mereka yg begitu, we are same. Huarghhh ad0iii.. nampak gayenye arinie menjadi ari "sangap day" untuk aku.

2 Ng0mel-ng0mel:

ZahirZ™ said...

rilek arrr...ko da kne imsonia da tue...same cam aku...hahahaha

Lieya said...

Erkkk... selisihhhhh kooo... ko jerk yg kene aku x...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.