~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

QSHE Week 2009

Semalam dan hari senin aku bertugas di Tistle Hotel sempena QSHE Week untuk tahun ini. Keje aku cam biasa la menyambut tetamu, bg hadiah, bg token, makan, berdiri, bebual, begambo, amik gambo and bla bla bla... makan makan dan makan. Macam2 keje yg aku buat. Ha ha... tapi paling best adalah bile time makan. Macam2 yg aku makan, xspecialy kek coklat yg sangat la sedap sehingga menjilat garpuuu. Ya ampunnnn.. orang makan 1 aku makan 3, he he... sampai geng2 ckp, "amboiii Lia kuatnye makan, badan x beso jugak". Ha ha... nak buat caneee!! Dah makanan tu kene ngan anak tekak aku, aku melantak laaaa ape lagi.

Course berjalan dengan lancar walaupun kekadang ade sedikit kekelibutan from the even manager, pihak hotel and from kite orang sendiri. Tapi semuanya dapat diatasi dengan segera kerana sikap bekerjasame antara satu same lain. Haaa tengok betapa pentingnye sikap bekerjasame tu. Kalau memasing buat hal sendiri pastu men lepas tangan je memang haru biru laaa kan. And sesungguhnye wat keje luar nie penat sangat2. Keje berdiri pastu kene peratikan orangkan.. kene lak pakai hill.. ya ampunnn sakit kaki aku. Udahnye balik uma aku rendam kaki aku ngan air suam + garam untuk melegakan sikit kaki aku yg penat tu. Sejuk kat dalam dewan tu pulak jangan cakaplaaa, aku rase macam berase di over d' sea plak. All the participants merungut pasal airconnye kuat sangat, sampai ade yg rase beku bile dok lelame dlm dewan tu. Macam aku no problemla pasal aku leh sesuka ati kuar masuk dewan tu. He he cume kesian kat peserta2 yg berkulit nipis macam aku even dia orang dah pakai jaket dan akhirnya course ini tamat dengan jayanye. Congrat to all committee members.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.