~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Award & Tag from Sinar Raudah

Salam untuk semua dan terima kasih terlebih dahulu diucapkan kepada tuan punye blog Sinar Raudah krn sudi tag and bagi award kat aku. Nie tugasan aku yg tertangguh berkurun lame. Hehe.. baru berkesempatan nak buat. Mcm la bz sangatkan aku nie.ha ha haa. Sorryla pd mereka2 yg aku terlupa nak angkut award ngan tag aku tu, pasal ade award & tag yg x sempat aku langsaikan sampai la ke la nie.

1. Apakah yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?

*Mau pegi body shop, pasal body shop tengah sale skang nie. He he

2. Name samaran kamu?

* Lieya panggilan family juga kawan2

* Maliah bos2 panggil aku

* Eiya segelintir kawan2 aku panggil

* Maria xbos aku panggil... dan bagi mereka2 yg x tau sebut maliah. Ha ha

3. Berikan 3 orang yang kamu sayang

* Mak & Abah

* Keluarga

* Cyg & kawan2 aku... (opsss terlebey plak)

4. Panggilan untuk si dia?

* Cyg/demmok ikut suka ati aku nak panggil ape

5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang?

* Pusing keliling 1 dunia. Ahaksss

6. Blog mane korang suke follow?

*Semua blog kalau aku free

7 .Bagi awards ini kat 15 blogger lain dengan penuh penghormatan

*Wahhh manyak 15 orang nie, ahhh aku bg award dan tag nie pada sesape yg xpenah buat lagi ngan sape2 yg free. Sape2 yg dah penah wat, xyah ok and sape2 free jgn malu jgn segan utk amik award juga tag ini. Jangan plak dibiarkan berkulat mcm aku nie ha. Ha ha haaaa....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.