~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Raja Sehari

Minggu depan dah start budak2 sekolah cuti kan??? Maka dengan rasminyalah juga ianya menjadi musim orang kawin a.k.a musim mengawan. Heeeee... tp starting minggu lepas lagi aku dah bersilat kat uma makcik aku. Sepupu aku kawin daaaa pasal last week on friday merupakan cuti sempena Wesak day walaupun x semua kampeni2 dan kilang2 amik.

So tugasan aku pada hari Jumaat lepas adalah menyolek kazen aku untuk majlis akad nikahnya. Aku men tenyeh je bedak2 make-up2 segala kat muke kazen aku tu. He heeee... Sori la Iza kalau make-up Kak Lia kau nie tak menepati citarasa. Biasa laaa Mak Andam Amatur la katekan. Ape pun make-upkan muke kazen aku nie senang pasal muke dia besih tanpa ade sebijik pun jerawat, cume tang kening dia tu je aku longlai sikit pasal kening nie dia mak datokkkkk lebat tahap gaban punye. :-D Korang x cayeee korang tengok la sendiri, gambo kat bawah ni muke sebelum dimake-up 2 tahun lepas and sebelum kening dia dicukur mase dia bertunang. Tp lepas dia cukur mase bertunang tahun lepas lagi lagi dan lagi laaa lebattt kening dia. Ok jommmm kite tengok hasil kerja mak andam amatur ngan mak andam professional. Zasssssssssss.....

Muke sebelum disolek ok. Nie gambar 2 tahun lepas.

Nie gambar hasil tenyehan aku. Kening xleh nak cantas time nie takot mak andam professional marah. He heeeeee

Nie gambar hasil make-up mak andam professional. Aku rase macam sedikit putih melepak. Heeeee.....

@>--Ape pun congrat tu Iza dan suami dia. Semoga berkekalan hingga ke Syurga. Amin--<@

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.