~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Majlis Bebuka Puasa

Isnin lepas aku telah berbuka puasa di grand paragon hotel. Dibelanja oleh salah 1 kontraktor kampeni aku, memang tiap2 tahun kontraktor nie belanja kite orang. Heeee i likeeeee...

Ok mari tengok makanan2 dimeja aku ketika majlis berbuka puasa hari tuuu.

Yahhh tu dia makcik2 aku sedang kusyuk nak memulakan operasi mengisi perot, gile sarat meja kite orang ngan makanan.

Nampak budak kecik tu??? Hahh belum time berbuke si 0pal nie dah sebok makan. Cehhh sungguh kurang sopannn... "Ibu ibuuu.. 0pal nak udanggggg"
Haa nampak pinggan aku?? Aku makan sikit jerk.. memang tersangat la rugi bawak aku makan kat buffet style mcm nie. Hu hu huuu.. lepas aku makan nasi aku makan aiskrim semangkuk kecik pehtu makan kuih sikittttttt jeeee pehtu kenyanggggggg bangattttt...
Haaa nie pulak 2 mak budak. Yg berbaju biru tu Su ngan anak dia, cumillllkannn...sihat tubuh badan.. Heeeee Sebelah tu plak K.Sal, dia kering tp anak ya ampun kussss semangattt, tinggi dan sihattttttt.... Penakot ngan org terutamanya aku, pasal aku mmg suke sakat budak2 baye gini. Hahahahaaa... Nasibbb badan la Yuna oiiii, dia anti ngan aku...
Lagi lagi lagiiiiiiiii si Susu ngan anaknye... Perghhh patutlah badan sihat, tegap dan montok... time makan tak toleh kiri kanan tuuuu... kusyuk ngan makanan yg ade kat tangan... bagus bagus bagussss contoh pemakan yg berjaya. Hehehehehhhhh
Gambar budak dadif kicit takde plak aku snap. Hehehe budak comey loteyyy tu, tak nampak batang idung bonda ngan babah dia nak ngan orang. Tapi bile dah nampakkkkk... aku ditolak2nye.. sungguh kurang sopan budak kicit ini. Nantiii dia aku gigit pipi dia baru tauuuu...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.