~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

1 Minggu Punye Story

Ini gambar dr side blakang, kire dr orang dapurlah ni. Haku la orang itu. Hahahaaaa orang sebok bermarhaban aku sebok nak hamek gambar. Ni marbahan kat uma nenek aku. Tetiap tahun nenek aku amik marbahan dr orang2 kg. Alaaa geng2 Yasin nenek aku gak la tu.

Yahhh gambar kat hatas nie, usherer2 untuk Hari Raya Open House kampeni kite orang hari khamis yg lepas kat The Ledang Urban retreave. Sudah time utk bekerja pun masih giler kuasa nak bergambo sakan. Dah diloceng pun tettap mau selesaikan camera2 yg bersusun kat hatas meja tu. Seb baik batery camera aku dah habis, kalau tak mau ditambah lagi ngan camera aku plak padahal boleh je email dr 1 camera kan... Ini idakkk, korang nie semua mmg la giler kuasa.

Hini pulakk gambo aku ngan bakal hadik ipar aku. Nie lepas dia orang menikah hari khamis malam jumaat tuh hari. Kenapa nikah hari khamis??? Jawapan dia orang "amik berkat mlm jumaat" :D ahahaha.... Anyway congrat to Ijal & Zura... Semoga pernikahan mereka berkekalan hingga ke akhir hayattt.... Ramai gak yg bertanye, bile plak turn kite orang, pasal adik2 dah melangkah bendul nie. Ohhh jawapan kami, Tungguuuuuu!!!!!!!!! The date confirm olediiiii, just wait and see ok. Aku and the other half boleh sabar, xkan la korang xbleh sabar.. Kannnnn!!!

Zapin??? Ohhh tidakkk.. tarian ini tidak ade kene mengena ngan zapin yee kawan2. Ini adalah tarian bugis yg dikendalikan oleh Pn. Hjh. Induk Chicuk Bt Daing Haddadek kat kg aku. Pelikkk??? Jangan kate korang, aku yg berdarah bugis nie pun baru hari sabtu lepas tengok tarian bugis nie. Hihihihiii... jakun tak jakun la kan aku sebagai anak bugis. Meh kite tengok skit vid yg sempat aku rakam. Tp sikit je aku rakam, vid kat bawah nie tarian ke-2, tarian per-1 aku x sempat nak rakam So mehh kite enjoy dulu....
Tarian Bugis yg diambil ketika pengantin lelaki nak p sambar pengantin perempuan. Tp sebelum nak menyambar tu haruslah tekun dan tawaduk menikmati tarian bugis nie. He he heee... kalau hujan turun sekali pun kene gak habiskan tarian ini, tak boleh berhenti ditengah jalan.

Siapakah gerangan awekss dibelakang daun keladi itu??? Hahaha itu daun olok2 da bukan daun betul punye. Semalam aku p terjah salah 1 kedai pengantin kat Perling ngan my other half. Skang dah kene mula start survey sane sini barang2 pengantin. Heeeee...

Sambil2 tengok mungeee untuk deco hantaran & bilik beraduu asmaradana... Warkkkk...

Jugaa mau nengok kotak ka, bakul ka or ape2 saje untuk buat hantaran. Uiskkk aku sudah rambang mate pasal semua cantek2 belaka. My other half sudah mening, ajak aku kuar pasal aku sudah demand mau itu dan ini. Hahahaha... sabar yee enchik C Y G the boz..

Yahhhh itu dia.. sekali aku terpandang 1 munge matahari yg besar gedabakkkk punye, dan haruslah berposing bersama munge ini. Hahahaaa.... Letak 3 kuntum bunge matahari kat pasu aku kompom dah penuh.

Makan... ofkosssss.. sudah penat meronding2, wajiblah mengisi perotku yg kosong ini. Semalam makan kat Z Family Tomyam ehhhhhh Family Z Tomyam kot , ntah haku pun tak berapa nak hengat nama kedai tu, ala warungnye kat tepi highway Perling tu je. Makanannye ok laaaaa... so so... Menu yg biasa aku makan, tomyam ayam, kailan ikan masin dan ofkos my feveret puyuh goreng kunyit. Bile peyot sudah kinyang aku pun balik la ke rumah, but b4 that hantar my other half balik dulu ke rumah dia.
~ THE END ~

1 Ng0mel-ng0mel:

Nurmala Mazlan said...

Bukan open hse la..
Open office..Hehehe~

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.