~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Kutip TAG dari blog Amy Syaquena

Tag ni senang je, korang buat entry pasal 20 Fakta Gile tentang orang2 di sekeliling korang.. Hmm..banyak sangat? Tak banyak la…Sebab korang hanya buat fakta ni untuk 4 orang n divide kepada 20 fakta, baru 5 fakta untuk tiap seorang..Hehehe~ Sooo…Korang kena buat 5 fakta tentang diri korang, 5 fakta tentang ibu/bapa korang, 5 fakta tentang sahabat karib/best frenz/buddy/BFF korang, n 5 fakta tentang pakwe/makwe/suami/isteri korang.. Pastu tag la 5 orang kawan2/sedar mare/sahabat blogger korang..Senang kan?
5 Fakta Tentang Aku:
  1. Suke meronda sesorang bile buhsan
  2. Suke berangan kalau tak boleh tido
  3. Suka membebel future hubby bile dia bawak kete tak betul
  4. Suka menjengah blog masakan tp praktikkan tak jugak
  5. Sanggup ikat perut demi membeli barang2 anak bulus aku. Hahahaa
5 Fakta tentang Future Hubby (FH) Aku:
  1. FH seorang yg penggeli, kalau geletek sikit ketawa bagai nak fengsan
  2. FH selalu main futsal tp lebih suke main bola sepak padang
  3. FH kuat membebel panjang kalau aku buat salah
  4. FH seorang yg pemalu kalau 1st time jumpe
  5. FH kuat tido
5 fakta tentang Mak & Abah aku:
  1. Mak aku sangat garang dulu kala
  2. Mak aku seorang yg sangatlah peramah, menurun nenek aku ni
  3. Mak aku pantang nampak baju cantek
  4. Abah aku suke tengok sukan tp dah lama tak tengok abah bersukan
  5. Abah seorang yg sangatla pendiam
5 fakta tentang BFF aku, Zuhana:
  1. Zu sorang anak, isteri & mami yg sangatla rajin
  2. Zu sorang yg lasak, lutut dah lari dr tempat pun boleh bersukan lg
  3. Zu suke shopping shopping shopping
  4. Zu sorang cikgu yg sangat garang
  5. Zu sedang menanti org baru same tarikh ngan hari aku jadi Raja Sehari
Dan sekarang aku mau tag kepada

BondaDadif, Ell, Umie, Ella Nordin

juga kepada sesiapalah yg sudi mengambiknye... dipersilakan dengan keluasan padang bola sepakk.. ehehehe

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.