~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Wuuu Lawoo

Yahhh mari belek baju pengantin, ohoooo jangan jelez kerana aku sudah pun berjaya menukar baju berinai yg memula aku tempah ke baju baru punyeee, baju berinai yg asal berwarna cream, oleh kerana aku tengok baju tu baju lame plus dah ramai yg pakai plus dah ade beading yg tercabut bagai, terus hati aku tidak keruan nak memakai baju itu nanti. Huiskkk kate RAJA SEHARI mestilah nak glam dr orang lainkan. Ateeee korang nak pakai baju beading yg dah tercabut sane sini!!!! Tp oleh krn time itu kazen juga makcik aku dah sebok kate baju itu cantek plusssss pak andam pun kate baju itu nampak mewah, aku rela dlm keterpaksaan. AKAN TEEETAPIIIII....

Hasil aku godek2 kat web, sah baju itu dah ado sejak tahun 2009. Ohhhh no... tamoo pakai tamoo pakaiiii. Haku pun mengomel ngan member opis aku si Neli and ajak dia neman aku pegi ke MBG, ahaahhahaa seb baik ko rajin melayan kawan ko ni Neli. Terus tit tat tit tuttttt call Noni ckp mau pegi MBG tukar baju berinai. Aku tamooo pakai baju yg dah terlalu lame lagi dengan beading dah tercabut2. Aku tak kirelah kalau si Noni tu nak komplen aku ke ape, aku customerkan.. so customer is always rite hokey. Aku kawin sekali je, mesti mau yg terbaik termasuklah baju utk aku pakai pd hari itu walaupun dlm byk hal aku xberapa nak tau.

Skang hati sudah banyak puas, pasal semua baju yg aku dpt baru2 belaka walaupun tadee songket bagai krn songket yg ado tidak menarik hati aku. Ohh yaa baju aku ade 3 pasang aje ye kawan2, sepasang baju outdoor kaler putih nan suci, baju berinai kaler kelabu munge merah dan biru untuk bersanding pd siang harinya. Aku xde amik persalinan lain untuk tukar2 selepas berinai. ooohhh idaklah aku sanggup nak berganti baju bagai. Cukuplah 3 pasang tu je...

Meh meh tengok baju untuk RAJA SEHARI....

picca from Didie

Hahaha sudah tertipu kaaa??? Kat atas tu bukanlah baju yg aku pilih, nak tengok bajunye??? ooo tunggula bile sampai masenye nanti. 0psss korang tengok baju kaler pink belacan kat hatas tu, yg sebelah kaler kelabu tu. Haku tengok baju itu terus teringat kat blogger yg bernama

Fasha. Teringat time dia nak kawin dia dok sebok cari baju kaler itu dan bridal yg dia amik tu tadee baju kaler pink belacan ni. Skang bridal yg aku nak amik ni adalah x-bridal fasha dah ade baju kaler ini. Baju baru ok... Hehehe mesti dibuat oleh si Noni selepas dia tengok kaler itu sangat syunnn. Ohooo aku juga mau say TERIMA KASIH kat Fasha, kalau tak kerana dia buat N3 pasal bridal2 aku tak tau pun akan kewujudan Mumtal Bridal Gallery ituuu...

Yahh meh close-up skitt... cantekkannn

picca from Didie

3 Ng0mel-ng0mel:

elle's laaa~ said...

hehehe.... kak lieya amek bridal mane???

cik puan akish said...

kannn.....naseb la si noni....

yg penting hati kite puas okeyyy..

=)

Kak Amy said...

cantiknya...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.