~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Apa Ada Pada 31 Mac....

31 Mac 2011 adalah hari yg dinantikan oleh aku juga member2 kat opis. Baik yg berpangkat besauuu sampai la yg tak berpangkat, memasing menanti dgn penuh debaran.. debak debuk debak debukkkk jantung bergerak laju...

Tet tet.. tet tettttt... hp aku pepagi dah bebunyi menandakan ade msg masuk. Time tu aku tengah bersiap nak pegi keje, sape plak la yg anto sms pepagi bute gitukan!!! Bukak2 sms tengok si CT hantar,

"ko dah cek cimb belum?? :)" Hahahaha.. pepagi dah tanye aku dah cek cimb ke belumkan, iskkk sah mengingau bonus kawan aku ni ha. Dasatttt penangan bonus tahun ni, mmg dasat sesangat laa.

Pastu bila dah sampai opis perkara pertama yg aku buat ialahhhhh... cek cimb la ape lg,

WAJIB utk 31 Mac tahun ini sajeee... cek punye cek.. sekali tengok.. haaa hamek kau, jeng jeng jengg... mmg masyuklahhh... Syukur sangat2 kehadrat Allah yg memberikan rezeki yg melimpah ruah kepada aku. Bak kate kawan2 aku rezeki anak2 tp utk aku pulak opkos rezeki orang nak kawin. Hahahahahahaaaa ini yg terasa gatai2 tangan nak beliiiiiiiii......
Beli apa????

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

Lagi bawahhh....

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V

Haaaa tuhhhhh diaaaaa....

Inilah yg aku idam2kan... nak tunggu MOH mmmmm aku mintak dia, dia mintak aku balik. Cessssssss... Bila la nak dapat yeee... Ni dah dpt rezeki yg Allah bagi, maka tangan jari kaki mulalah terasa gatai2. Hu hu huuuu... takpeee bawak2 bersabar, lepaskan yg penting dulu. Ini adalah kehendak ye kawan2 bukan keperluan. Hehehee... jadi kalau nak jugak kenelah bersabar lebih sikit... InsyaAllahhh tak lari gunung dikejar... ahakssss... Kalau ade jodohku denganmu wahai sang DSLR, kite akan bersatu. Hahahahaa

........dan untuk meraikan rezeki yg kami dapat nie, aku dan kawan2 pun serbulah Restoran Saujana yg terletak kat Kg Tg Adang. Antara Restoran Seafood fofular kat Gelang Patah ok, orang2 Singapore pun pandai sampai ke sini semata2 nak pekene seafood kat restoran ni. Mmg mabelesss super duper tip top masakannye. Tak cayeeee!!!! Haaa pegilahhh.. pastu jgn lupe ajak aku. Hahahhaa...

Tu dia restorannye... sila abaikan kete putih itu, kete sape aku pun xtau. Pasal gambar ni aku celok dr pakcik google.

Habis licin dikejakan oleh kawan2 aku terutama sekali BondaDadif. Tak rugi bawak dia org ni.. he he

Ikan pun licin... Ini namanya ikan siakap masak limau. Mabelessss walaupun aku xberapa nak makan ikan.

Peach no war si MommyZikry&Aidy ni, nilah orgnye yg sms aku pepagi bute tu. Tengah2 tu Nana bakal pantin juge spt aku and yg dok tersengih besarrr punye tu sape lg kalau bukan MamiPia.

Aku dah kate dah mesti gambar ni tak nampak tp BondaDadif ni degil bin degol, xmo dengar ckp aku. Hamekkk ko muke gelap ape pun tak nampak. Hahahaa...

Ohooo semua picca2 makan diatas adalah ehsan dr hp cabuk BondaDadif, mekasih mekasihhh kalau xde hp BondaDadif ni kompom xde gambo2 ni semua pasal memasing dah sebok ngan makannye termasuklah aku. Hahahaha...

7 Ng0mel-ng0mel:

Amy Syaquena said...

amy pun dalam perancangan nak beli kamera tue..skg ada d 60 je kalau boleh nak beli yang lates..jom kita sam2 beli nak..

Lieya said...

Haaaa jom jom Amy, kite beli sessama.. allamakkk dah ade tukang sokonglaa.. hu hu, ni yg ringan2 tangan nak beli ni...

bonda dadif aka akish said...

silela beli..nnti bleh aku tumpang bergedik2 dgn dslr tuh...

=)

henpon cabok..hok aloh....kene tukar henpon nmpknye nih...

=D

Amy Syaquena said...

salam singgah di pagi selasa ..semoga sahabat baik2 saja dan ceria selalu deh..

Ct @ Siti Raudhah said...

Hahaha... Smua org trtggu pd 31 March ya.. Bkn aku sorang saje..:)
Anyaway, tima kaceh ler ya blanja mkn.. Hehehehe..

Lieya said...

same2 kite berkongsi kegembiraan...

Lieya said...

NELI---> Ape lagi kasi tukar hp baru la... ehehehe

Amy->Selamat menyinggahhhh

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.