~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

10 days t0 g0

Yeahhhh 10 hari lagi... besok 9, kemudian 8 kemudian 7 kemudian 6 kemudian 5 kemudian 4 kemudian 3 kemudian 2 kemudiannnnn tetttttttttttttttttttt TIBALAH MASANYAAAA. Yahhh dikala ini aku masih bekerja. Kekawan masih bertanye dengan nada pelik.

Soklan kawan2 tika ini,"Bilanya nak cuti ni?"

dan Aku pun menjawab,"Aiskkk lek2 luuu, lambat lagi"

Maka Kawan2 menjawab, "A'aaa ko lambat la sangatttt, semua dah siap ker?"

dan Aku menjawab lagi,"Ade dah ade belum.."

Kemudian Kawan2 menyoal lagi,"Hantaran dah buat?"

dan aku menjawab sambil menyengih tunjuk taring, "Heeeee 1 pun belum cuit lagi"

Kemudiannn kawan2 aku kate aku "GILA" kerana hantaran aku, tak aku sentuh2 lagi. Bila masanya nak buat?? Silalah jawab sendiri. Hu hu huuuuu... ahhh leksss luuu, "Bila tiba sampai masanya, siaplaaa" hehehehe....

Hari ni mau cari contact lens same tudung untuk nikah. Just 2 items aje ok. Lain2 takde kot, tunggu sampai aku ingat nak beli ape baru zassss pegi kedai. Duhai B2B yg lain, sila jangan ikut cara aku. Sangat aku tak rekemen ok!!!!

2 Ng0mel-ng0mel:

Umie said...

ala..org tangan artistik mcm ko buat hantaran tu sambil pejam mata pun siap..ye tak? hehe

nervous tak weyh menanti mlm slps nikah? muahahaha

bonda dadif aka akish said...

tahnye..pastu sednri kelam kelibut...

=D

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.