~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

8 days t0 g0

Wahhhhh 8 hari lagi yeee... Pejam celik pejam celik dah dekat hari bersejarah aku. Dan semakin ramai kengkawan yg bertanye, macam mane preparation?? berdebar2 tak?? Dah sedia ke belum? bla bla bla dan macam2 lagi soklan yg berdebas debus diajukan. Yang sensored pun adooo? Gilooo ke ape dia orang ni, takde ke soklan len yg nak ditanye. Hiskkkk... Hahhh closed the story hokeyyy, aku tak berminat.

Ohhh mau cerita pasal contact lens. Yeeeehaaa aku sudah beli, kaler ape?? Kaler shimmering grey brand freshkon yg berharga 50 hengget je. Tapi ade gak kedai2 len yg jual 55 hengget. Ngape berbeza harga setiap kedai??? 0ooo jangan tanye aku mengapa pasal aku bukannye tokey kedai.

Then semalam dpt sms dr bff aku mase zaman2 aku ngajo dulu, dia ajak jumpe. Kebetulan tempat keje dia dekat2 je ngan aku. Dia kat CIQ aku plak kat Nusajaya, lepas deal kite org jumpe kat mc D Bukit Indah. Bual2, makan2, minum2, ketawe2 sampai mase nak balik aku bg dia surat saman, then dia pun bg aku present baikkkk punyeee... Haaahhh ape2??? Suprizeeeee ko... ooo no balut2 k, tergolek2 bogel dia bagi macam tu je presentnye. Katenye present before aku kawin, hahaha boleh gitu.

Haaaa nak tau ape diaaaaaa??? Meh kite tengokkkk....

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

V

Tu dia, ape lg kalau bukan contact lens kaler winsome brown hokeyyyy utk besarkan bijik mate pulak tu, mentang2lah mate aku ni kecik. Nie namanya sambil memberi sambil memerli. Cessssss sungguh kureng sopan, kutuk aku tak habis2. Hahahaha tapi takpe, aku tak kesah kalau kawan2 aku dok kutuk aku kate mate aku kicik ka sepet ka... ape adehal. Tang hadiah ni dah orang bagi, kautttt jela ape lagi. Makanya aku dah ade 2 contact lens, 1 aku beli sendiri dan 1 lagi gift dr bff aku Liza, lap u laaaa. Aku sangat suke.. suke suke sukeeee...

Balik2 je dari opis semalam, terus aku cube pakai contact lens yg bff aku bg. Akan tetapiiiiii.... tak nampak pun kebesaran bijik mate aku. Tetap sepettttttttt hokey. Kalau dah sepet tu tetap jugak sepet, hu hu aku redhaaaaa. Nanti aku suruh pak andam aku make-up style membesarkan bijik mate. Time tu sape brani nak kutuk mate aku sepet lagi, siaplah korang. Hahaha...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.