~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

N3 Kawin Bergambar

Tu dia tukang gerudi, bukan aku ye kawan2. Itu kazen aku... mintak tolong dia pasang rel langsir pasal aku pasang tak berjaya.

Bile tabir dah siap digantung... i likeeeeee

Apebendekah ini??? Heeeeee tu kat dlm kain same tikar itu ade aku didalamnye, ini sesi sauna mensauna yooo. Banyak syokkkkk wooooo.... badan segar bau peluh pun wangiiiii jerk... korang adoo?? Xkan same ngan sauna kat kedai weii. Terbaekkkk dr kampung aku.. hi hi

Kapas muke yg bertanggungjawab membuang makeup tebal dimuka aku, juga dengan bantuan minyak zaitun (Virgin Olive Oil) sangat bagus ye kawan2. Meh sini aku rekemen kat korang, kalau nak buang makeup tebal camne sekali pun, korang guna je minyak zaitun xyah bazir duit beli makeup remover yg dah tentu bercemical itu. Pakai minyak zaitun sah2 bersih, selamat, bebas Hydroquinone,bebas asid, bebas alkohol dan bla bla blaa.... lagi halal dan suciiiii... muke korang pun kompom licin jerawat pun segan nak tumbuh kecuali time ABC. ha ha ha

Yahhh aku kayaaa aku kayaaa... sesi mengira sumbangan. Bepadakah hasilnya??? Buzzzzzzzzzzzz rahsiaaa hokeyyyy... He he heeee...

Dah tu jeee nak hapdet, pasal ni je gambar yg ade kat henpon aku. Heee... later2lah aku update kalau ade gambar yg lelain yg lagii the boom...

1 Ng0mel-ng0mel:

Mama Cute said...

dh mcm ko dok dlm mesin basuh jekkk liaa oiiittt... hahahaha... Confirm ler, smua saki daki akn kuar! :)))

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.