~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

N3 Lelaju.. zasssss

Tak sabar nak tunggu sok hari, SOK??? Yessss besokkkkk adalah hari JUMAAT. Penghulu kepada semua hari... Tapi apa ada pada hari esok?? Ahaaaa apa ada?? He he heeee....

Apeeeee korang ingat apeee??? Aku tak sabar pasal sok gambar aku sampai dari Melaka. Xtually gambar dah siap 2 minggu lepas, sampai OP aku dah buhsan tengok gambar aku. Hahahaha boleh gituuu!!!!! Ohh yeaahhhhh besok dpt gambar, boleh belek puas2. Nanti aku kasi upload kat sini k.

Zasssssssssssssssssss...........

:-( :-( :-(

... dah suke suki gumbira bagaiii ngan hati tak sabar bagai tadi kannnn... la niiii di petang2 hari ni hati aku, jiwa aku, otak aku, pemikiran aku menjadi kacau bilauu.. , ala2 jiwa kacauuuuu, Risauuu ya amat ni.. Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Pasai apa??? External hardisk aku!!! sudah buat perangai. Mmmm xtually bukanlah sendirian berhad punye, ini opis punye yg diletakkan dibawah jagaan aku telah KONDEM. Ooohhh no no nooo jgn kate kondem dulu sebelum sahih, aku masih berharap ni agar xternal hardisk tu boleh dibace sampailah betul2 kene berhenti berharap.

Memula bile sharing, orang len xleh bace xternal hardisk tu. Dari pagi bawak ke tengahari ke petang camtu jugak. Dah gitu bile petang2 gini, bos aku tanye lagi... udah gitu aku bukak2 pastu tetibessss komputer aku HANG. Haaaa hamekk ko... ape mau bikin bile jadi gitu. Aku ape lagi, buat keje mcm biasa, kasi end task kat task manager. Yesss bolehhh.. opkos bolehhh... Pastu gatai2 tangan cabut semua wayer komputer and alihkan posisi komputer pasal kebetulan aku nak mengalih wayer komputer yg berselirat atas meja. Dah gitu buka2 komputer pastu bukak xternal hardisk, tengok K.O.S.O.N.G.. yea yea kosonggg, takde papeee.. ADOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.... mane pegi semua dokumen??? Mati woooo macam ni, buat gitu buat gini pusing sane pusing sini cabut sane cabut sini pun takleh sudahnya panggil budak ICT, pun gitu jugak.

Paksa budak ICT buat sampai boleh pasal kalau takleh pakai memang MATIII wooo. Semua dokumen penting dalam itu xternal hardisk, drawing lama2 besar2 gedabak, dokumen lama2, agreement and so on dokumen penting semua ada dlm tu. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......Aku nak nanes aku nak nanesssssssssssssssss Hopes boleh boleh BOLEHHHH... tunggu keputusan besok.... Tunggu tunggu tungguuu......

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.