~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Lahirnya Seorang Insan ke Dunia

Dengan rasa gembira dan bangganya aku tepekkan gambar terbaru sepupu aku... Haaa sepupu ok bukan anak sedara. Hu hu hu.... Ramainya sepupu aku yang kecik-kecik. Almaklumlahhh mak aku anak yang sulung bapak aku pun gitu jugak. Tapi belah bapak aku ni dia 2 beradik je, yang belah mak aku ni yang ramei sampaikan makcik aku pun lebih kurang umur aku gak. Hehehehe....

So ini adalah anak makcik aku yang bongsu... Nama dia MUHAMMAD NAFIZ ZAFRAN yang membawa maksud yang terpuji; yang melaksanakan kejayaan.

Ape pun aku hepi pasal dapat sepupu baru, adik kepada budak 0pal ni. Uiskkk abangnya yang bernama Muhammad Aniq Naufal aka 0pal very the kepoh ye kawan-kawan. Semalam mase aku balik uma nenek aku budak kepochi tu ade. Wahhhh kemain bersemangat plusss very the kepoh bagi tau kat aku yang dia dah ade adik. Pastu saje aku sakat nak amik adik dia, pandai pulak tak bagi. Bagussss dah pandai sayang adik walaupun umur baru 4 tahun lebey and tak de jeles-jeles pun ngan adik dia. Pastu mase aku masuk uma lambat punyelah kepoh soh aku masuk uma cepat-cepat tengok adik dia. Ha ha haaa tersangatlah excited si abang ni dapat adik baru, aku pun xcited jugak. he heee

Jom kite doakan moga makcik aku cepat sembuh dan moga Muhammad Nafiz Zafran ni sihat hendaknya sebab makcik aku di operate pasal dah overdue then si baby ni dah termakan najis pastu penuh badannya ngan najis. Semalam mase aku tengok and cek-cek badannya pun masih ade lagi sikit-sikit kesan najis pasal nurse mandikan baby tak bersih. Pastu kat kepala si baby ade pulak kesan-kesan calar, banyak ok. Makcik aku cakap agaknya calar masa nurse ngan doktor kelam-kabut nak buat operation pasal jantung baby dah lemah sesangat.

Nak jugak aku salahkan nurse tu pasal dia tak amik kisah mase makcik aku cakap sakit, dari subuh bawak ke malam nurse tu buat tak endah je bile makcik aku cakap sakit. Boleh pulak dia cakap makcik aku tak tahan sakit and saja-saja buat sakit sampaikan akak katil sebelah cakap "tunggu time ko nak bersalin nanti nurse baru ko tau macam mane sakitnya nak beranak". Xtually makcik aku cakap sakit nak bersalin kali ni melebihi sakit nak bersalin anak pertama. Ape pun alhamdulillah walaupun baby dah termakan najis, si baby dan makcik aku selamat. Syukur Ya Allah... bile pulak masa aku ehh??? Nak jugakkkkk ade baby sendiri.

Wooo sorang lagi officemate aku pun dah melahirkan sorang baby gal. Wowwww syoknyeeee, nanti mau pegi tengok Susu dan babynye. Mesti comeyy dan kiut miut mcm kakaknye Piapiut. he heeee anyway congrate Susu pasal berjaya bersalin normal seperti yang kau mau kan.

Haaa ni dia budaknye.... c0meykannn, berat 3.1kg jeeeeee.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.