~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Culture of the World

Ape ke ngentam tetiba tajuk aku macam ni??? Ahaaa disebalik tajuk adalah storynya, ingat suke-suke aku nak tepek tajuk sebegitu, kannnn!!!!!

Malam ni, opis aku akan adakan dinner, then tema dinnernya adalah "CULTURE OF THE WORLD". Jadinyaaaaa... weols semua kene pakai pakaian yang bertemakan budaya di dunia ni ha. Tak kiralah pakaian dari pelosok dunia mane sekali pun. Tak sabar aku nak tengok budak-budak opis aku bergaya, aku dengar ade yang siap menyewa baju kat butik-butik pengantin. Fuhhhh gile dasat dia orang ni!!! Setahun sekali nak bergaya la katekan.

Aku?? Entah la haiii... masih belum ade keputusan muktamat. Bergantung kepada kemuatan baju yang nak dipakai nanti. Hahahaa... so tunggu jerklah update akan datang aku. Wait and see.... byeeee....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.