~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Happy Birthday MAK...

Hari ini....

@>---01 DECEMBER 2011---<@

adalah tarikh MAK aku dilahirkan
dan hari ini juga

MAK aku berusia....



Pepagi call MAK, tanya itu ini thennnnn....

SELAMAT HARI JADI MAKKKKK...

baru ucap "selamat hari jadi mak!!!" airmata aku laju je turun

Haiskkkkk.... aku ucap birthday kat MAK airmata aku turun,

MAK ucap birthday kat aku punnnnn airmata turun gak...

Patutnya hepi tp lebat pulak hujan turun

Maka ucapan pun tersekat-sekat...

MAK.... hati anak MAK ni semakin mudah tersentuh walaupun muke nampak kental (dah bocor rahsia aku)

Skang menulis pun, airmata nak menitik bila mengenangkan MAK jauh kat kampung...

Iskkk macamlah jauh sangatkan kampung aku...(padahal 1jam perjalanan je pun) hua hua huaaaaaa

Takpe.... this weekend anak MAK ni balik... 

Anak MAK ni berangan nak buat birthday cake sendiri.... 

khas untuk MAK dan ABAH...

Tahun ni celebrate sekali yeeee.... pasal time ABAH tuh hari tak dapat nak buatkan birthday cake special dari anak kesayangan ni ha...




Aku panjatkan doa ke hadrat MU YA ALLAH untuk kedua MAK dan ABAH ku,
Ya Allah 
Rendahkanlah suaraku bagi mereka 
Perindahlah ucapanku di depan mereka 
Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan 
Lembutkan hatiku untuk mereka 

Ya Allah, 
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas 
didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas 
kesayangan yang mereka limpahkan padaku,
peliharalah mereka sebagaimana mereka memeliharaku. 

Ya Allah, 
Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan 
atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku 
atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku 
jadikanlah itu semua penyebab susutnya 
dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan 
mereka dengan perkenan-Mu ya Allah 
hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan
dengan kebaikan berlipat ganda. 

Ya Allah, 
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku, 
Izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku. 
Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi syafa'at untuk mereka,
sehingga kami semua berkumpul bersama dengan santunan-Mu 
di tempat kediaman yang dinaungi kemulian-Mu, 
ampunan-Mu serta rahmat-Mu... . 

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung, 
serta anugerah yang tak berakhir dan 
Engkaulah yang Maha Pengasih diantara semua pengasih. 

...Amin Ya Rabbal Alamin...



SELAMAT HARI JADI MAK...



0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.