~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Mari MENDERA

Ini budak nama dia Muhammad Nafiz Zafran bin Rizan. Amboiii nama ayahhh pendek je pun.... Nama abang Muhammad Aniq Naufal. nama ibu pulakkk Nazima... haaaa pun pendek gak. Dah menjadi trend zaman sekarang, bubuh nama anak panjang berjela. Siap sampai tak cukup kotak nak menulis. Kalau cekgu-cekgi nak isi borang or menulis nama anak murid kompom tensen giler pasal nama anak muridnya panjang berjela. Zaman aku mengajar dulu pun macam ni jugak. Jenuh nak menulis nama-nama murid dalam rekod.

Kekadang bile nama dah panjang berjela plus berbelit-belit lidah nak menyebut ni pun tak elok jugak, pasalnya memberatkan budak.Tu yang kadang-kadang budak-budak ni asyik sakit pastu haaa mulalah memendekkan nama. Heee akulah tu orangnya... Sepupu aku yang sorang ni kadang aku panggil ZAF aje... kadang aku panggil PRAN. Si abangnya pulak, dah melekat sampai ke besar aku panggil OPAL, kadang aku panggil ALKOPAL, dah macam jenama pingganlah pulak. Hehehehe...

Dah jom tengok gelagat sepupu aku bile kene dera ngan aku same ibu dia...


Kasi pakai mask birthday.. tak menangis pulak tu.....


Badan dah la gebab, jenuh nak memegangnya. Dah mula pandai melompat-lompat bile didirikan.

Haaaa satu satunya gambar yang diam, ini pun ibunya paksa duduk kalau idak habisssss 1 roll pilem aku.


2 Ng0mel-ng0mel:

iedayah said...

huhuhuhu..alor cianny die..=p

Lieya said...

Hehehehee...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.