~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Melapangkan Dada krn Tersentap

Memenuhi permintaan En. Hubby belanje dia tutti fruti same ice blended starbak.. tak hagak2kan En. Hubby aku sekali dia mengidam... kalah aku tauuuuuu


Lama sudah tak dating ngan En. Hubby, so last sunday pergilah meronda2 ke bandar kejap sebelum menyinggah uma mak mentua, menjengah bapa mentua aku yang hilang selama 4 hari berturut-turut. Suspen aku laki bini tauuuu....

Hilang ke mana bapak mentua aku tu!!!! Hahhh keje tempat baru udah gitu we all semua tak tau dia kuar keje ngan kawan dia yang mana satu pasal dia kuar ngan kawan baru dia. Dengan henponnya tertinggal dekat uma, udah la gituuuuuu... dah kuar berhari-hari tidaklah pulak dia menelefon kite orang ni ha memberitahu ke mana peginya. Mau hati tak risau!!! Puas pikir ke mana hilangnya bapak mentua aku tu, pelbagai spekulasi dibuat...  Maklumlah sekarang ni kan macam-macam jadi, maka selama 4 hari itu jugalah hidup aku laki bini kacau bilau memikirkan ke mana peginya bapak mentua aku tu. 

So masuk hari ke-3 we all wat report.... sekalinyaaaaaa hari ke-4 petang pandai pulakkk bapak mentua aku ni menelefon anak bininya. Perghhh sentap hokeyyyy... Rupa-rupenya dia kuar ikut kawannya pergi keje jadi kelendan lori kargo, dari Jb hantar barang ke KL terus ke Kuantan. Mau tak makan 4 hari, tapi kot ye pun telefonlah anak bini bagi tau... ye dak!!! Ini tidak... menyepikan dirii membuatkan orang semua risau. Lepas tu nak bising kat mak mentua aku, sape suruh buat report masa mak mentua aku ngajak dia pegi tarik report. Perghhhhh lagi lagi sentap aku laki bini, nak marah pun adooo...  Sabar jela yeee dapat bapak mentua macam tu....Tapi syukurlah semuanya selamat...


1 Ng0mel-ng0mel:

izahdaut said...

saspen baca cerita org ilang. skrg mmg zaman tak tahu nak agak. dari sekecik2 budak hinga sebesar2 org pun boleh ilang gitu aje kan.. jauhkan lahhh

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.