~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Pelik BIN Ajaib

Penat merewang kite makan duluuuuuu... barulah boleh balik uma tido ngan lenanya...

Haaaa kasi tengok tuan empunya blog kat atas tu ha.... bertudung biru berbaju lengan panjang ijo belumut dan berseluar jeans biru... Sekali pandang memang takde apa2, tapi bile aku tenong-tenong terasa macam ade yang tak kene ngan gambar aku tu. Aku nampak GEMOKKK padat BERISI terutama sekali tang lengan tu ha... cepat tengokkk... ahahahhaha mengerikannnn.... dah macam same pulak ngan En. Hubby... eehehehe tapi takpe gambar itu tipu semata-mata.... lengan tu masih kecikkkk comey loteyyy... 


1 Ng0mel-ng0mel:

aTy _faRed~ said...

heheh..betul tu..gambar tu dimanipulasikan..;p

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.