~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Touch & Go from BFF





Yehhhh... semalam bff aku datang bertandang ke rumah secara touch and go. Dia and En. Hubbynya men terjah je ke rumah aku selepas balik bershopping sakan untuk D'Cradle Ayrrah. Memula dia ade la call and tanya uma aku lorong apa and no berapa. Lepas bertanya lebih kurang 5 minit terjengul lakik bini depan pintu pagar uma aku. Cesssss... dah aku agak dah... kalau dah tanya-tanya macam tu mesti nak datang serang uma aku. Bagusssss betul, aku memang suka tapi kesiannnn la kat korang lakik bini datang uma aku setakat minum air teh 'o' same biskut kering je... Biskut oat pulak tu... ahahahaha... biskut oat yang aku beli khas untuk En. Hubby.

Ape pun seronok bila bff datang bertandang ke rumah walaupun sekejap aje. Takpe lain kali kite arrange baik pastu kite main masak-masak kat dapur uma aku ye Zu, pastu kite panggil geng-geng lain.

Oooohhh meh aku cite sikit pasal bff aku ni. Dia ni tokey kepada D'Cradle Ayrrah, apa perniagaan yang dia buat?? Hahaha p jengah gambar-gambar yang aku tepek kat bawah tuh ha... pernigaan secara kecil-kecilan. Alhamdulillahhh rezekinya semakin melimpah ruah semenjak adenya perniagaan ni.




Bunga telur untuk hari besar si comel... mau order?? Pegilah FB bff aku ni yee... sila klik link di atas nun...




Mahukan kelainan pada hari besar si comel??? Tu dia mini pelamin untuk berendoi..
Dah macam pelamin orang nak kawin la pulak aku tengok. hehehehee




Macam-macam kaler ada... ikut citerasa memasing. Pakej yang sangat MUUURAHHHH diberi dizaman sekarang ni... dengan orang lain tak dapat dah dengan rege yang diberi oleh bff aku ni...


atauuuu








Mencari backdrop untuk birthday si comel....
D'Cradle Ayrrah la jawapannya.. meh meh booking cepat




atauuuu






Pelamin untuk pengantin, make-up, complete package semua ada.... 


Marilah beramai-ramai memajukan bangsa sendiri.... Sokonglah perniagaan bff aku ni ha... Aku SOKONGGG ko Zu... ahahahaha... opsss terlebey susah... oitttt Zu, sikit punye baik promo aku buat kat blog aku ni ha.... nanti kalau sudah tiba masanya... F.O.C untuk aku haaaaaa.... wakakakakkakaa....


Or kalau korang tak boleh nak bukak link yang aku bagi kat atas tu ha... tinggalkan komen korang kat blog aku ni ha, nanti aku bagi no henpon tokey D'Cradle Ayrrah tu yeee... No worries harga yang ditawarkan sangatlah berpatutan... 



1 Ng0mel-ng0mel:

Zana Adieyza said...

wah, menarik ni.. walaupun belum ada baby, harus teruja sbb semuanya comel2!!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.