~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Bersukan utk Saturn

Minggu lepas adalah hari bersukan untuk kampeni aku. Mmmmm bukanlah minggu lepas je, dah starting dari beberapa minggu lepas lagi dah, bermula dengan bowling. Kemudian sabtu lepas pulak pertandingan futsal diantara kumpulan yang dibahagi-bahagikan mengikut nama planet. Aku diletakkan dibawah planet SATURN, budak-budak opis aku panggil group SEEEETAN, kuang ajokan!!! ahahahah tp ade aku kesah.   Dah namanya berguraukan...

FUTSAL!!! inilah salah satu game yang aku kene masuk secara paksa rela ok!!! Nak sepak bola serius aku  tak reti, dah memang sah aku tak penah main futsal sepanjang aku hidup ni macam manenya aku nak reti menyepak. Kalau suruh aku tangkap pakai tangan, yeppp aku memang terrer kerana aku memang terrer dalam permainan bola jaring, dah kata perempuankan!!! Opkoslah kene pandai main bola jaring kan!!! Zas zuss zasss ligat aku dalam padang. Tapi itu zaman mude belia laaa... sekarang ni pun kalau main aku rasa pancit gak, pasal dah lama tinggalkan bidang sukan ni. 

Dengan takde trainingnya aku bantai main futsal tu tapi nasib baiklah aku ni jenis layan En. Hubby tengok bola, maka ade jugaklah skill yang aku tau plus before main futsal tu En. Hubby ada tunjuk ajar sket macam mana nak gelecek bola bagai. Maka hasil dari menonton tv dan hasil dari tunjuk ajar En. Hubby, aku praktikkan di dalam gelanggang ketika perlawanan berlangsung.

Hasil kerja keras bersama kumpulan yang sama-sama tak pandai main tu, kite orang dapat tempat ke-3. Haaaa terrer ke tak kite orang??? Padahal semua team tak reti main. Hahahaha... cuma adalah beberapa orang dalam beberapa team yang lain pandai kecuali team aku je yang sememangnya takde yang reti main. Masing-masing main hantam kromo je. Tabik spring same goal keeper team aku Pn. Zarina Harun yang banyak menyelamatkan gol dari pihak lawan. Hehehehe... Aku pulak??? Berjaya menyumbatkan sebijik gol, sebijik je??? Aishhh kire terrer apa, korang ado??? Takdekannnn!!!! Hahahahah...


Apa pun dalam tak pandai main tu kite orang berjaya menghabiskan game tu dengan jayanya. Yezzzzaaa memang berjaya walaupun ditempat ke-3 je. Aku sangat berbangga wokeyyy... pengalaman yang tak mungkin aku lupakan. Bravo bravooo congrate untuk semua perempuan melayu terakhir opis aku. Hahahahahhaaaaa.... KITE MEMANG TERBAEKKKK... Jumpa next game yee...



Cewaaahhh... mula-mula masuk gelanggang suke bebeno okey...


Haaa bile dah main, mau sumput nyawa nak kejar bola walaupun gelanggangnya sekangkang kera je...


Ref bg tendangan penalti, ponggggggg aku tendang sekali hampehhh tak masuk daaaaa, nampak sangat tak reti main. Hehehehe...


Hamekkk kau kepenatan, mintakkk nyawaaaaa... mintakkkk nyawaaaaa..
Nasib baik ade import tukang urut profesional sapa lagi kalau bukan En. Hubby yang bagi sepenuh sokongan kat si isterinya ini... heheh terima kasseeeeehhhhh wahai En. Hubby. dannnn... HADIAH PALING BESAR yang aku dapat lepas berfutsal tu, aku muntah terok pada petang harinya sehinggalah ke malam dan selama beberapa hari badan aku sakit dan bisa-bisa akibat dah lama tak bersukan. Memmang TERBAEKKK....  

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.