~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Operation Berjaya

Alhamdulillah... mak mentua aku dah selamat buat pembedahan pada 21 Oktober 2013 yang lepas, seminggu duduk di wad dan sabtu baru ni doc dah benarkan balik. Khamis ni pegi follow up lagi untuk bukak beg air kencing. Dan rahimnya pun telah dibuang semua... Sekarang tengah menanggung sakit untuk kulit perut bercantum balik. Alahaiii kesian tengok mentua aku, tengok pulak bekas jahitannya dah tak rupe macam jahit kantung guni je gamaknya. 

Nak duduk sikit punya seksa. Ada masa mentua aku mengaku bisa dan perit-perit kat tempat bekas dibelah tu. Yelaaa.. kulit dah dihiris2 pastu nak mengering dan bercantum balik gitulah rasanya. Tu belum masuk kes gatal-gatal lagi tu. Kene pulak doc belah perut mentua aku tu menegak bukannya melintang macam orang operate bersalin tu ha. Lagilah seksaa kesiannn...

So untuk dalam masa sebulan lebih ni doc bagi ubat je dulu, nanti bulan 12 akan disambung pulak dengan kemoterapi. Ramai orang cakap kemoterapi tu sakit, tapi nak buat macam mana ye. Kalau dah itu jalannya maka kenelah teruskan jugak. Kalau tak lagilah sel kanser tu merebak nanti. Pasal sel kanser mentua aku ni dah merebak ke leher, dan yang kat leher tu doc tak buang pasal mengikut kata doc kalau buang takut akan membahayakan mentua aku. Tak tahulah mana betulnya, apa pun berusahalah dulu selagi yang mampu.

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.