~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

37 weeks 6 days Preggy : About 17 days to go


Alhamdulillah... semua barang-barang untuk Cek Baby dah siap. Barang-barang yang nak di bawak ke hospital pun dah diletak dalam bonet starting 36 minggu tuh hari. Hiiiiii.. tu pun lepas kene bising ngan En. Hubby. En. Hubby yang bising tauuuu.. kalau dia tak bising sampai la ni aku tak letak lagi dalam bonet. Yelaaa letak awal-awal tengok sampai sekarang Cek Baby belum mau kuar, tu yang aku malas tu. Kesian barang-barang Cek Baby berpanas bersejuk dalam bonet kereta.

Lepas tu barang-barang lain Cek Baby, macam baju, tuala, barut, bedung, boxing segala bagai aku masuk dalam kotak plastik tu ha, semua dah siap basuh. Senang takdelah berhabuk nanti. Lagipun nampak lagi kemaskan, kalau nak bawak balik ke rumah aku semula nanti pun senang, terus hangkut je satu kotak tu ha, takde susah-susah nak mengemasnya. Set berpantang luaran dalaman pun semua dah dihantar balik kampung. Kalau nak tunggu time aku bersalin baru nak bawak balik kampung semua, kompom sesak kereta kebal aku tu. Hihihihi... 



0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.