~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

It's 38 Weeks

Alhamdulillah... hari ini genap Cek Baby dalam perut ibu 38 minggu. Syukurrr Alhamdulillahh... Semoga segalanya berjalan dengan lancar. Actually ramai yang dah tak sabar nak jumpa dengan Cek Baby ibu ngan ayah ni. Hari-hari memasing bertanya ngan ibu bila Cek Baby ni nak keluar. 

Mmmm jawapannya manalah ada pada ibu ngan ayahkan... So just wait and see.. menanti dengan penuh kesabaran bilakah tiba masanya itu. Jeng jeng jenggggg... 

Hari ni bangun pagi kaki kanan aku sakittttt sangat nak bangun subuh tadi mintak tolong En. Hubby papah. Boleh dikatakan lately bangun pagi macam tu lah gamaknya. Sampai kat opis kaki kiri pulak sakit, maka jalan tertencut-tencut.

Terasa diri semakin tak larat nak pergi kerja. Tapi layankan jugak dan gagahkan jugak diri membawa kereta dan memanjat tangga setiap hari. Harap-harap aku dapat melahirkan Cek Baby dengan mudah nanti. InsyaAllahhh... kawan-kawan tolong doakan kemudahan serta keselamatan aku dan Cek Baby ye. 

Maafkan segala salah silap aku jika ada... kot laaa hari kaa lusa kaaa aku bersalin. Hiihihihihii.. InsyaAllahh segalanya aturan dari Allah.


0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.