~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Benarkah Cinta...

Topik arinie, CINTA... eheheheh... aku jiwang ker??? Iskkk tidak, sebab aku tak pandai nak melafazkan kata-kata cinta. Ntah macam kelakar rasenye. Hati Batu!!! tak aku bukan hati batu... Cume aku tak pandai nak melafazkan... Sebab tu dolu-dolu kalau x-bf aku mengeluarkan madah-madah cinta aku rase macam nak ketawa jerk... Terpaksa aku tahan, takot dia kecik ati. Heheheh jahat ke aku!!! Iskkk tidakkk... Ahaksss tapi aku rase baik aku begini daripada sang playgal or playboy yang cukup pandai bermain dengan madah-madah cinta yang boleh mencairkan air batu. treng treng trenggg... Hmmm pastu nie email yang Uda bagi kat aku...Terlalu panjang rasenye nak dimasukkan dalam blog aku nie, so aku masukkan mana yang perlu je lah...
Kepada yang masih SINGLE... Cinta ibarat kupu-kupu. Makin kau kejar, makin ia menghindar. Tapi, bila kaubiarkan ia terbang, ia akan menghampirimu di saat kau tak menduga. Cinta mampu membahagiakanmu tapi sering pula ia menyakiti, Tapi cinta itu hanya istimewa apabila kau berikan cinta kepada seseorang yang layak menerima. Kepada yang ragu-ragu dengan PERNIKAHAN... Cinta bukannya mencari seseorang yang "SEMPURNA", tetapi menemukan seseorang yang mampu menjadikan dirimu sempurna.
* (nak dapat yang sempurna memang susah, sebab pasangan kita yang akan jadikan kite seorang yang sempurna)
Kepada yang PATAH HATI... Sakit... luka… hancur.. patah hati... bertahan selama kau menginginkannya dan akan menghiris luka sedalam kau membiarkannya. Persoalannya, bukan bagaimana mengatasi rasa sakit itu, tetapi adalah apa yang boleh diambil dan di hayati sebagai pengajaran dan hikmahnya.
*(bertahun-tahun tersimpan dalam hati, tapi bile teringat or terserempak luke berdarah kembali)
Kepada yang takut MENGAKUI... Cinta menyakitkan bila anda putuskan hubungan dengan seseorang. Tetapi, lebih sakit lagi bila seseorang memutuskan hubungan dengan mu. Tetapi, cinta paling menyakitkan apabila Orang yang kau cintai langsung tidak mengetahui perasaanmu terhadapnya.
*(Terlalu sakit bile
Kepada yang masih bertahan MENCINTAI SESEORANG YANG TELAH PERGI... Hal menyedihkan dalam hidup ialah bila kau bertemu seseorang lalu jatuh cinta. Kemudian akhirnya menyedari bahawa dia bukanlah jodohmu dan kau telahmensia-siakan masa bertahun-tahun untuk seseorang yang tidak layak. Kalau sekarang dia sudah tidak layak, 10 tahun dari sekarang pun dia tetap tak akan layak. Biarkan dia pergi dan lupakan..

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.