~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

alahAi sPek...

Hari ini, bersamaan dengan 17hb Julai 2006 tepat pada jam 3.05 petang, spek aku patah... Warghhhh tensionnyee, udah le baru lepas buat spek aku nie. Mmmm baru tak baru ler, tapi belum setahun lagi aku pakai spek nie dah patah pulak. Haiii lah nasib badannn... Kene ganti baru lah gamaknyaa... Treng treng trenggg...

4 Ng0mel-ng0mel:

nohjenoh said...

heheh... rabun seh.. :))

Superman said...

xde noh..
die nk carik alasan nk pakai spek macam ko tu..
gerek seh
lalala

blurblogger said...

Cehhh.. pandai la ko,takkan lahhh... ehehehehee....

nohjenoh said...

a'ah la.. saja aje nak tiru spek aku aa tu... muhuhahahahahah

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.