~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

hAri Sakit UntUk aku...

Ahad, Isnin, Selasa juga hari ini merupakan hari sakit aku. Xtually dah 2 minggu aku menanggung sakit kepala. Migrain mungkin, tapi tak kan sampai berlarutan 2 minggu ekk. Nahhh watever memang itulah yang aku rasa sekarang nie. Sehingga berlarutan ke demam pulak, semalam aku pegi jumpe doktor kat klinik penawar Pontian. Dapat M.C 1 hari je, boleh ke demam baik dalam masa 1 hari!!! Doktor kate demam yang aku kene nie berkemungkinan besar sebab bakteria di kepala aku merebak ke badan. Yeke!!! konpius gak aku nie, boleh ke macam tu. (ade sesape nak bagi komen???) Doktor tu kate memang boleh, bukan setakat demam aje, tapi aku akan mengalami sakit-sakit 1 badan. Memang betul pun... then doktor bagi aku ubat demam and nasihatkan aku minum 3 liter air sehari. Makkk 0ooiii banyaknye, kalau 1 liter konfrem aku boleh abiskan, tapi nie 3 liter 1 hari. Bleh ke!!! Aku rase memang tak larat, mau kembong perot aku ngan air... ape pun aku cube minum yang ku mampu ajelah...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.