~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

sAmbutAn hAri KemerDekAan di DaNga BAy

Tengok betapa cantiknya bunga api nie. Gambar bunga api nie aku ambil mase malam kemerdekaan kat Danga Bay tu ari. Mmmm mase aku sampai jam dah menunjukkan pukul 11.30 malam, so ade lagi masa lebih kurang setengah jam untuk aku dan yang lain-lain menunggu detik 12.00 malam, dan masa aku sampai tu kumpulan Amok (badi) tengah menyanyikan lagu rocknya. Nampaklah mamat-mamat yang gila rock terkinja-kinja depan stage dan ada jugalah 2 3 orang yang dijulang tinggi. Kalau aku, lepas aku julang tu aku tak sambut lagi dah. Cube lepaskan ke bawah, biar dia jatuh... Hahahhaa jahatnya aku!!! so malam kemerdekaan tu aku sambut kat Danga Bay dengan Mak, Akim, Jamal, Esah, Zarey, A'Coy, Dian, Reen dan juga orang-orang yang ada disekeliling aku. Pada mulanya aku memang malas nak ke mana-mana memandangkan faktor kesihatan aku yang tak mengizinkan. Tapi bila dah di timbang dan di sukat terpaksalah aku melayan kerenah diorang nie. Pada pandangan aku, sambutan kali nie tak semeriah macam tahun lepas. Sebab seperti tahun lepas, PM kite ade turun ke Danga Bay nie untuk memeriahkan lagi malam kemerdekaan. Tahun nie hanye sekadar kumpulan Amok yang menjadi penyeri Danga Bay. Alahaiiiiii.... Ade ke rock dikaitkan dengan kemerdekaan... Tak sesuai langsung...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.