~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Bot Zelan

Hmmm semalam mase nak pegi keje aku lalu laut sebab aku dari umah nenek. So macam biasalah aku akan pastikan yang aku sampai awal ke jeti PTP, sebab aku risau kalau kene tinggal ngan bot company aku. Perjalanan pagi tu seperti biasa ajelah, air laut tenang jerk. Takde ape yang nak dirisaukan. Tapi bila sampai time balik, aku tengok air tengah pasang. Alamakkk masalah besar bagi aku nie. Bukannya ape, aku takut ngan gelombang yang besar-besar nie. Mengingatkan aku pada ombak besar tsunami bukan tsumawi ehhh... Kekekekehhh Serius semalam ombak laut memang besar giler, giler pun tak sebesar tu. Bayangkanlah biasanya paling lewat pun 20 minit aku dah sampai kat jeti PTP dari jeti Tg Bin. Tapi semalam aku sampai kat jeti PTP lebih dari 30 minit. Warghhhh aku raselah muke aku dah pucat time tu, nak muntah pun ade. Goh pun perasan perubahan kat muka aku. Erkkk Tuhan je yang tau betapa takotttttnye aku mase tu. Tapi Alhamdulillah Razi dapat mengemudi bot tu dengan baik. Terima kasihlah Razi oitttt... sebab ko terrer gak bawak bot tu. Kalau tak, tak tauuuu aku nak cakap camner...Hehehhhh.

3 Ng0mel-ng0mel:

Akane said...

ermm cane ekk.. blogspot lain laa ngan blogdrive.. bab blogspot ni org x xpert sgt.. huhuhuhu.. cube kak lia try godeh2.. x pon tanye org2 lain yg gune blogspot gak.. =)

Akane said...

waaaaaaa.. baru pasan dah ade link kite laa kat blog dia.. hihihi .. nanti kalau org sempat org wat link akak lak.. ini time x sempat sgt.. tgh buat2 bz moerkekekeke..

seLf rEstrained... said...

winDOO nak naiK BoaT radzi laGi...
at least lia naik kat poRt betOl.. kak na sukeR bergayot kat whaRf 10 mase time tengah construCT dulu... maK aI.. time oMbaK besaR haBIs bOat laNGgaR tembok...hahahhah.. MUntaH hijaU beb kaLAu kena LAnGGaR ombaK... bUT tak leh lawaN aiR polutIon ZElaN 2... hahahah.. naK naiK boaT gaK aaH ...mana nak carik boat kat sini?? haaa.. boat kat putrajaya ade... jom aaH.. ade beranI...???

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.