~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

pAm tayaR puNya pAsalLah

Semalam aku ke Pontian lagi. Biasalah bulan2 pose nie kalau ke Pontian 2 kalau tak ke paso aku ke bazar ramadhan. Lepas aku ke paso, aku menuju plak ke bazar ramadhan. Tapi sebelum tu aku singgah ke shell jap. Bukan nak tuang minyak tapi nak tuang angin. Hehehehe ade ke orang cakap nak tuang angin, iskkk ngarot jerk. Aku singgah sat kat shell sebab aku nak pam tayar kete aku yang belah kanan. Asyik lembik je kejenye, nak mintak ganti baru lah tu. Ape lagi!!! Macam2 hal, tu belum cite kete aku yang senget sebelah kanan. Shuk ngan Noh cadangkan supaya aku tukar absorber. Hmm dah kirim kat Shuk pun, suroh dia beli kat kilang kat tempat dia, dapatlah murah sikit. Harap2 begitulah, dah lah nak raye nie. Rotek kete aku pun dah nak mati bulan 10 nie. Ahaksss tak yah kuar raye lahhhh...
Berbalik citer tadi, aku kan singgah kat shell sebab aku nak pam tayar kete aku. Pastu cam biasalah aku tekan kapaciti yang sepatutnya. Then teruslah pam tayar kete aku. Pam punya pam tibe2 kepala pam tu boleh tercabuttt. Berpusing2 aku cari mana kepala pam tu, tapi rupe2 terpelanting kat belakang aku jerk. Hishhh terkujat sekejap aku kat situ. Aku raselah kuat gak aku melatah semalam terkejot punya pasal... Hahaha sampaikan orang2 yang ada kat shell tu semua gelakkan aku. Bukan orang yang kat shell jerk, tapi kete2 yang berenti sementara menunggukan lampu ijau pun gelakkan aku, yang senyum sumbing kambing pun ade. Huhhh aku pun tak tunggu lama, terus je aku pasang balik kepala pam tu and terus belah dari shell tu. Hishhh malu siutttt, pastu aku gelak sowang2. Mak aku pun pelik apsal aku gelak sakan. Lepas aku cite ngan mak dia pun ikut gelak. Lepas nie tak nak aku pam tayar kat shell tu.

6 Ng0mel-ng0mel:

nohjenoh said...

muhuhahahahahaha... pam tayar kat kedai tayar aaa... tak pun mintak tulun En A*** .... heheheheheh...

blurblogger said...

Muahahahaa...takde maknanye nak mintak tolon ngan En A***...

nOttY_LittLe_mE said...

eehh nih baru nih .. ade en A*** lak ?? intresting ...

blurblogger said...

Hiskkkk mana ade... Noh saje wat citer palsu...

silly me said...
This comment has been removed by a blog administrator.
silly me said...

noh yg buat citer palsu ker ader something, hmm? hmm? even citer palsu pun mesti ader reasonnyer kan? kan? *chuckle*...

by the way, sorry la, i terpaksa delete comment sebelum nie, silap comment la...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.