~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Tak Ku Sangka...

Semalam aku call Nolie. Saje bertanye khabar kawan baik aku yang sowang nie. Tengah sarat mengandung skang nie. Nampak gaya Nolie bakal melahirkan baby sehari sebelum raya. Then aku wat suggestion kat Nolie, "anak ko lahir nanti, ko letaklah nama dia Aidil ke, fitri ker or aidifitri" Heheheh tak musim katanya. Wakakakah... whatever lah Lie, as long ko selamat melahirkan anak ko tu, alhamdulillah. Seisi keluarga dan kawan2 ko pasti gumbira mendengar khabar berita tu nanti. Maka bertambahlah anak sedara aku dari kalangan kawan2. Iskkk dah bape orang ekkk!!! ehhh ramai dahhh. Mana tak, dalam ramai2 tu aku je yang still solo molo. Jijie pun dah tunang. Semua kawan2 bising "bila lia, bila bila dan bila". Wahai kawan2 sekalian jangan kowang risau, ape yang boleh aku katakan disini. Alah ayat yang biasa kowang dengar dari mulut aku. Kalau tak "coming soon or wait for my invitation card" Hehehhh.. Heyyy life must go on beb...
Hmmm berbalik pada cerita asal. Nolie bagi tau aku yang En. Arif, nie x-lecturer aku yang ajar aku akaun mase aku amik DSK (UPM) dulu dah keje kat MBJB as akaunten skang nie. Nolie suwuh aku call En. Arif suwuh risik2 kalau2 ade jawatan kosong kat sane. Pastu suwuh aku wat cam biasalah and the most important is, Nolie tau aku sukekan En. Arif dari dulu lagi. Hahahaha cite lama, dah lapoks basi pun and as i kno En. Arif pun dah kawin ngan x-studentnya jugak. Melepas aku... and seperti yang Nolie and 5 sahabat aku tau, aku lah orang yang paling nakal sekali mase belajo dulu. Bukan nakal ape, aku suka sangat sakat En. Arif nie time dia ngajar sebab lecturer aku yang sowang nie pemalu giler. Dan aku juga selalu bagi hadiah2 yang merepek meraban and bunga kat En. Arif. Tak kiralah ari ape pun, ari tak special pun aku belasah bagi jugak. Tapi aku kan bijak, aku tak penah letak nama sebenar aku pada setiap hadiah yang aku bagi. Hahahah sampailah habis belajar dia tak penah tahu siapakah gerangannya NurFatiha (ni nick yang aku gunakan mase bagi hadiah kat En. Arif) sehinggalah semalam baru dia tahu bahawa aku adalah Nurfatiha. Hihihihi.. sowii En. Arif, bukan saya saje2 nak bagi tapi memang saya suke sangat nak mengganggu ketenteraman En. Arif mase tu. Sape suwuh En. Arif pemalu sangat, kan dah kene ngan saya.
Then mase aku call dia semalam banyak gak yang kite orang bualkan. Hinggakan aku terlupe tujuan asal aku menelefon dia, marah Nolie kat aku. Hehehe rase seronok plak bila dapat berbual ngan x-lect aku nie. Tapi yang aku sedih and tak sangka tu, dia dah bercerai ngan wife dia. Kesiannya dia and x-wife dia... Pasal ape tak plak tergamak aku nak bertanye. Takpelah pasti nanti satu hari mesti aku tahu gak. Hahahahahahaa and sempat gak lah aku mintak mahap pasal dolu2 punye cerita. And sempat gak kite orang bertukar no tel semalam, sebab dalam cadangan next week aku nak wat reunion berbuke puasa bersama kawan2 and ingatkan nak ajak En. Arif join sekali. Mesti lagi meriah reunion kali nie... Hehehehhhh

1 Ng0mel-ng0mel:

Lieya said...

Erkkkk jahat ko Noh. Itu cerita lame ler. Itu x-lecturer aku dah, memanglah aku suka. Tapi tak bermakna aku nak ngan dia... Ntah hape2lah ko nie... WAkakakakakakah

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.