~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Seputih Qaseh Ramadhan

Seputeh Qaseh Ramadhan, membariskan 2 orang pelakon yang aku minati. Hehehehe sape lagi kalau bukan Eja ngan Fahrin Ahmad. Huisshhkkk memang aku minat giler ngan Eja and Fahrin nie. Tapi takle sampai jadi peminat fanatik... Muahahahahaaa... ganaznya ketawa aku, bulan-bulan pose nie kene bersopan skit cam Eja dalam cite nie. Hihih... dan kebanyakan citer yang aku tengoklah, Eja memang selalu sangat bawak watak yang macam nie. Tengok muke dia pun dah tau dah. Mmm minggu sudah dalam melodi Eja ditemubual. Dia nakkan watak2 yang agresif skit, sebab dia yakin dia boleh bawak watak sebegitu. Tapi dia tak sanggup nak bawak watak 'penggoda' katenya dia tak pandai nak menggoda orang. Ahaks... Fahrin Ahmad!!! ahhh pelakon nie aku mula minati bila dia berlakon citer 'Salina' digandingkan ngan Sharifah Haslinda. Hahhh Lynn nie pun aku minat gak, tapi bila masuk 'Salina 2' ade rase cam kurang menarik sikit, watak Lynn diambil alih oleh ...... sape nama dia aku pun luper. Yang pentingnya kalau dia berlakon, rasenye blom ade watak baik yang dia bawak. Kirenya dia berjaya wat aku tak suka ngan dia. Haizzz... Berbalik pada citer Seputih Qaseh Ramadhan, haaa sambungan citer malam tadi agak lawaks... Sakit perot aku ketawa. Hehehehh... Si Fahrin lah, dia beli kuih tako yang Eja jual. Pastu balik umah, bukan dia wat berbuka pose pun, tapi untuk dia tengok2, belek2 kuih tu ngan cium bau kuih tu. Kawan dia nak makan pun dia tak bagi sebab Fahrin kate kuih tu hanye untuk dipandang jerk, bukan untuk dimakan. Tapi lastly kawan dia curik gak kuih tako tu. Hahahaha then esoknya Fahrin dok sibuk blaja wat kuih tako tu sebab dia nak bagi Eja rase hasil kerja tangan dia. Mase Fahrin bagi kat Eja kuih tako tu, Eja pun peliklah kenapa dengan tiba2 Fahrin buat kuih tako, dahle gitu kuih takonye ade yang besar ade yang kecik. Pelbagai saiz daaaa... Kehkehkehkehhh bagusssnya kalau ade lelaki camtu. Wakakakakahhh... Pastu si Fahrin nie nak ajaklah Eja nie kuar berbuka pose ngan dia. Tapi blom abis Eja nak menjawab, suami Eja nie (lakonan Arash Mohd) pun sampai. Xtually Eja nie baru kuar dari penjara kerana Eja mengaku memiliki dadah, padahal bukan dadah dia pun. Sebab nak selamatkan seseorang, sape aku pun tak tahu. Heheh sebab aku tengok citer nie pun dah episod yang ke 2 or 3. Hemm mungkin isteri Arash yang skang nie (lakonan Ifa Raziah) mengamok bila dapat tahu Arash ngan anak2 dia berbuke pose bersama Eja. Huhhh tengok je lah malam nie sambungan dia kat TV2. Tak sabo nak tunggu episod seterusnya nie... Ahaksss

2 Ng0mel-ng0mel:

nohjenoh said...

wey... cam best... tapi ko cakap tv 2 aje... kul brape ko tak cakap... pastu.... umah aku tak dpt tv 2 ... waaa....

blurblogger said...

hehehe.. ops aku lupe nak mentioned plak. Citer TV3, kul 10.30 dahhh. Memang best citernya, drama bersiri setiap ari selasa sampai khamis. Malam nie ade laei. Boleh lah ko tengok...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.