~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

KehilangAn di ZelAn

Kehilangan Alvin Tan amat dirasai seluruh warga di Zelan nie. Alvin Tan telah pergi buat selama-lamanya pada hari Ahad 25 December 2006, kerana diserang strok ketika dalam tidur. Alvin seorang yang baik hati. Sampai kan Kak Hawa cakap takde yang bleh setanding dengan kebaikan Alvin Tan mmmm nie bile ditandingkan dengan kaum dia lah. Heheheheh Bagi aku plak, memang Alvin nie nampak baik, dengan semua orang di ramah berbual. Aku sendiri tak menyangka yang Alvin akan meninggalkan dunia ini untuk selama-lamanya. Baru hari jumaat yang lepas aku berbual ngan dia. Hmmm ape pun itu adalah ketentuanNYA.
Zira juga akan meninggalkan Zelan sebab Zira dapat keje baru. Lepas nie Zira akan berkhidmat dengan kerajaan plak kat Damansara. Mmmm makin jauh ler perjalanan dia nak ke tempat kerja. Iskkk kesiannn tapi takpe asalkan ape yang Zira nak, Zira dapat... Hehehehhh... Well gud luck lah dik oiiii...

t0 n0h, kamarul, shUk and Ude ha nie lah budak yang aku cakap c0mel tu, sibuk sangAt nAk teng0k gamb0 dia kan.. Hahhh k0wang teng0k puas2 hehh.. Hehehehehhh

2 Ng0mel-ng0mel:

nohjenoh said...

wey... manada... org nak tgk gambo mai laa... heh

blurblogger said...

ler... gambo mai dah lame aku forwardkan kat kowang tau dak...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.