~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

BeNih kacaNg di dAlam teLur

  • Haaa semalam aku terjumpe telur nie kat paso.
  • Pastuh teringat pada pesanan liza, kalau jumpe telur jenis nie tolong belikan dia dulu.
  • Pastuh aku beli sebijik.
  • Tapi auntie kedai tu cakap beli 3 biji harge 10 doler.
  • Pastu aku pun beli lah 3 biji.
  • Arinie aku cube untuk memecahkannye...
  • Ingat nak wat lauk... Hehehehe...
  • Biler aku dah pecahkan atasnye..
  • Aku jumpe 1 biji benih siap ade no ekor lagi, hahahaha... For sure tak jadi nak makan.
  • Pastuh aku boh sikit air mengikut pesanan penaja.
  • And skang kene tunggu biji benih nie membesar...
  • Tak besar2 pon!!!! Biler nak membesar nie...
  • Moga2 boleh membesar mencecah langit macam citer katun....... ape ehh.. aiseymen luper r tajok citer katun tuh... Haaa sape tau tajok katun tuh???

3 Ng0mel-ng0mel:

uda said...

nama katon tu doraemon..
dibintangi oleh ina..
hahaha

blurblogger said...

Ehhh yeker???
Bukan k0 ker De???
Tak p0n n0h jen0h...
Muahahahaahaaaaa....

uda said...

jenoh menunggu noh
hahahaha

aku rindu la kat ina..
hahahaa

macam rasa kuch2 hotta hai la..
hahahaha

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.