~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Demam and bat0k pulAk daHhh...

Tuh hari aku diserang gastrik sekarang aku di serang demam dan batuk pulak... Demam ok lah sebab dah kebah and dapat M.C hamer dari d0kter 1 hari. Tapi batuk tak nak baik-baik. Naik sakit teKak, per0t, pinggang juga tulang belakang aku kerana terlalu kerap batuk, sampai termuntah-muntah aku dibuatnya... Iskkk p0se aku kiRe baTal ker??? bukAn sengaja aku munTah nie... Huhuhuuuu... taKpe aku terUskan jugAk usaHA aku berpuasa unTuk hAri-hari geTir aku nie... mAkan ubAt bAt0k kLinik tAk bAik pUn. tUh hAri mase mAk baGi makAn ubAt baT0k cap kelApa lAut ok jugAk, kurAng lah bATok Aku. haRi nie aKu nAk cAri uBat batOk cAp kelAPa lAut tu semUlA. mAkan ubAt bat0k tu laGi berkeSAn and tAk membuAt aku menGant0k. izk izk izkkkk...
dAh bat0k2 cAmnie teKak nak pulAk mAKan macAm-mAcAm. seMaLam ciK mAil bAwak baLik buAh Delima, hAhhh aku aPe lAgi belAsahhh laaa. AnggAp ubAttttt... lEPAs tu ade plAk oRang Anto buAh duKu, aku Ape lAgiii melAntAk lah lAgi. TakdelAh bAnyAk sangAt Aku mAkan, tAk saMpAi 10 bijik pUn. mAkAn sekAdaR utk rAse anD niAt buAt ubAt jEe. Hehhehee... nAsib bAik lAh Aku bAtok, kAlAu aKu tak bAt0k hAruS semaLam jugAk duKu tu hABis aku belAsah... tApi semAlAm aku baRu makan sikiT, baTok malAm tAdi N hAri ni semAkin menJadi-jAdi...Haaa rAsekannnn... c0baAn c0bAannn...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.