~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

sej0k sepeRti beraDa d 0ber D' sEa

Iskkk sejak dari mula aku bekerja kat kampeni baru nie, tak penah sekali pun department aku nie panas... Macam mana nak panas kalau dah aircon besar-besar diletakkan dalam department aku. Bukan 1 atau 2 tetapi 4 aircon besar yang membuatkan aku sentiasa kesejukkan tahap gigil dan 2 daripadanya betul-betul mengadap aku. Sampai kadang-kadang aku terasa seperti berada di negeri yang penuh dengan salji pulak.
Dan disebabkan itu aku terpaksa mengenakan baju sej0k dan st0kin unTuk mengurangkan kesejukan yang aku hadapi, dan kadang kala aku terpaksa keluar mendapatkan cahaya matahari untuk memanaskan kembali badan aku yang seakan-akan beku. Pelik aku dengan rakan-rakan sepejabat dengan aku nie, tak tau sejuk agaknye... iskkk kulit apelah yang dia orang nie pakai. Bile aku naikkan suhu ke 27 or 26, haa tak lame lepas tu ade laaa yang mengomel bising panas. Sabooo jerk laaaa... Tapi alhamdulillah, aku bersyukur dengan kesejukan ini. Cume bila time aku sakit-sakit camnie jerk la aku takleh nak tahan... Tak tahan dEk bat0k yang terk0k0l-k0kol nie haaaa... adessssss adessssss.....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.