~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

penganTin saNe pengaNtin siNi

Adehhhh baru kejap tadi p0smen bagi aku 2 surat saman. Kad jemputan kawin daaa... aku rase sepanjang musim cuti persek0lahan nie penuh padat jadual aku setiap minggu dengan majlis jemputan kenduri kawin member2 juga kaum kerabat. Hari nie punye kad jemputan dari member lame mase aku keje kat Tg Bin dulu, s0rang 1 0pis dengan aku yg s0wang lagi member 0pis lain. Yg bestnye name budak 2 0rang nie same... 2 2 0rang namenye Aishah cume yg s0rang tu ade Nor, yg s0rang kawin 13/12 hari sabtu dan yg s0rang lagi hari ahadnya 14/12. Dia 0rang nie berjanji nak kawin ke apeee??? Wah wah wahhhhh...

Aku masih lagi menunggu surat2 saman dari member2 aku yg lain, masih ramai lagi yg nak kawin penghujung tahun nie. Dia 0rang baru bg tau by ph0ne je, kad jemputan tak sampai2 lagi. Silap2 jemput by ph0ne jerk la tuuu, ape pun aku bukan kesah sangat. Ade je jemputan kalau aku takde ape2 aral melintang sampailah aku ke majlis2 mereka nie. Tapi yg selalu buat aku tak sampai ke majlis dia orang nie bile bertindih dengan majlis sepupu2 aku, makcik2, pakcik2 0r kaum kerabat aku yg lain.. at0i at0ii at0iii mmg aku tak dapat nak elaklah, dan kebanyakkan mcm tu lahhhh...

Biasalahhhh bile masuk je musim cuti sekolah nie, bak kate n0hjen0h "musim 0rang mengawan" semua memgambil peluangkan. Adehhhhh larat tak larat nak p nieeee... Zassssssssssssss.......

4 Ng0mel-ng0mel:

Nurmala said...

aha la..
skang ni sana sini pengantin

Eida said...

ooo nasi kenduri sedapnya..

RieDer said...

hohoho..tuan punya blog ni, bila lagi?kekekeke..!

sipeNinLalat said...

Ya nUrmala--> Tuh ha pasal, skang nie musim makan nasi minyakkk.. naik pen0h perut dengan nasi minyakk...huhuhuuuu... ko kawin Mala jgn wat nasi minyak laaa... k0 wat nasi len drpd len... Haha cam aku lak yg nak makannn ehhh...

Alahai Eida--> Sedap ker nasi kenduri?? Tak berapa nak minat laaa... Lagi2 nasi yg berminyak nie... Huhuhuuuuuu

y0 mR. RieDer--> Adessss... s0alan biJak paNdai..Hahahahaaa... c0minggggggg s0on... Kehkhekehhkehhhh...... :->

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.