~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

meLantak puNye kes!!!

Nie lah sarapan pagi aku sepanjang 5 hari di pejabat dari hari senin sampailah ke hari jumaat. Takde bende lain yg aku melantak selain dari yg ade aku t0njolkan... Teng0klah kuih ape ngan air ape yg aku minum setiap pagi!!!! Takkan tak kenallll.. ehehehhee... Ape lagi kalau bukan teh panas dan juga 3 biji karipap sadin. Sampai muke aku pun dah muke sadin... Hahahaaaaa... Adessss... Kadang2 sampai dah naik muak aku nak makan kuih sadin nie. Tapi ape nak buat, kuih yg lain tak berapa nak berkenan kat tekak aku. Ade nasi lomak ngan bihun goweng pun aku takm0h layan... Jadinye aku layankan jelah karipap sadin nie tetiap pagi, nak makan bihun sup takde lak dijual kat sini. Teringat lak mase bulan2 terakhir aku keje kat Tg Bin d0lu2 kale, hari2 aku p melantak bihun sup... Adesss terasa rindu kat tekak nie haaa... Bile la nak dapat pekene bihun sup Tg Bin a.k.a bihun sup Wak Ra0p lagi??? Aku pun tak tau!!! Wawawaaaaaa... balik nak p jengah Tg Bin laaaaa, tp ade lagi ke jual??? Ade lagi ke kantin kat situ???

Huhuuhuuu lepas aku blah dari Tg Bin 8 bln yg lalu, aku terus tak penah jejakkan kaki ke sane lagi... Hanye mendengar khabar melalui kawan2 yg masih tertinggal kat sane, tuh pun sebulan tak sekali. Padahal kg aku dekat jerk ngan Tg Bin tu. b0leh dikatekan setiap minggu aku balik kg, pastu hari sabtu adalah hari bekerja kat sane. Tp camane aku nak singgah, geng2 0pis Zelan semua dah takde, dah dibubarkan dr kamus Tg Bin.. pr0jek dah habis daaa.. kwang kwang kwangggggg yg ade tinggal kat sane hanye geng2 dr 0pis lain, takdan lah plak aku nak lepak kat 0pis 0rang... Bile ingatkan Zelan ingat lak kat geng2 yg selalu melantak dengan aku. Allamakkkk bilelah dapat melantak ngan dia 0rang nie lagi. Huhuuu sesungguhnya aku rindu kat dia 0rang nie semua...s0b s0b s0bbbb... K. Ina, Ain kecik, N0hjen0h, Suk, Uda, Haji Kamarul, Ma'ei, Ida, Baha, Mah, Liza and yg semua rapat dengan aku laaaaa.... kalau nak disenaraikan habis penuh plak bl0g aku nie... Kwang kwang kwangggg... So sambung len kali lahhhh... penat nak typeeee....

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.