~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Kelahiran Ramadhan

Mari2 tengok anak kucing aku yg baru lahir pada 15/9/2009. Haaa semua sekali ade 5 eko. Comel comel belaka. Seronok giler dapat anak kucing baru, memasing belum ade name. Cume ade sekor je yg akan diberi name Bobo sbb tuan yg akan dtg nye nak letak name tu. So 4 eko lagi belum bername. Nanti aku carikan name yg sesuai or korang ade nak tolong letakkan name anak2 kucing aku nie???
Ini pulak anak sedara aku yg baru. Name dia Muhammad Aqil Thakif Bin Mohammad Rizal. Dilahirkan pada 18/9/2009 (Jumaat) pukul 1.09 petang. Nie dia budak yg x sabo nak sambut raye, sepatutnye Thakif dilahirkan pada 25/9. Tensen je mama dia sbb tak dapat makan makanan raya...Kesiannn kannnn, xpe La aku makankan utk ko. Hehehee

2 Ng0mel-ng0mel:

MushroomCute said...

Kiutttttttt nya kittn tu. Kalaulah keadaan ghumah mengizinkan, nak jer Mush mintak seekor... Tolong namakan Badak untuk salah seekor boleh? Hehehehe

Lieya said...

Badak ehhh... haaa nnti kalau ade yg rupe cam badak lieya letak ehh Mush.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.