~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Terapi Ikan

Haaa jumaat lepas aku p zoommm ke Sutera Mall mencari barang lepas tu tetibe lak nampak ade sorang amoi nie wat terapi ikan. So bile dah mate aku tengok mcm menarik, kene lagi dah lame memang aku nak try wat terapi ikan nie dan dengan dia orang wat promosi dengan harga RM8.00 setengah jam, nie mesti harge selepas x dapat sambutan nie. hahaha... Aku pun ape lagi, dengan bangganya aku menyerahkan kaki aku ke ikan2 kecik tu. Korang pun penah tengok kannnn... Mula2 tu terase geli geleman dengan gigitan ikan2 tu. Tapi bile dah lame2 rase ok dah. So sesape nak cube p la buat yerkkk... menariikkkk serius tak tipu, lepas buat terapi ikan tu kaki aku rase lembutttt jee.. x tau la sbb ikan tu dah makan kulit kaki aku ke or sbb air tu sejuk dengan berendam lame. hahaha...

4 Ng0mel-ng0mel:

MushroomCute said...

Kat Sutera Mall ekk..Nak gi buat lah...

Lieya said...

Haaa p p jangan x p. Hehehe... dekat2 ngan pintu masuk yg ground floor tu...

nURmALa mAZLan said...

ee...kita geli la kak nak buat terapi ikan nih..ahahaha~

Lieya said...

Mula2 je geli Mala, tapi lepas tu ok dah. Akak 2 3 angkat kaki sbb geli. Hehehee....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.