~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Manusia GILA kerana CINTA

Cerita lanjut di Mazidul dan MediaMalaya.

Manusia menjadi gila,lupa daratan, lupa keluarga, lupa tanggungjawab yg diamanahkan kepada mereka hanya kerana cinta dan inilah yg telah berlaku kepada ibu arwah adik Aaliyah Aiman. Dimanakah sifat keibuanya selama ini? Tidakkah pernah dia terfikir bahawa anak itu adalah amanah yg perlu kita jaga sementara hayat dikandung badan. Subhanallahhh... aku sangat terkilan bila ade ibu bapa seperti ini, tidak memikul tanggungjawab dan menjaga amanah yg Allah bagi kepada mereka. Tidakkah dia tahu bahawa betapa besarnya pahala jika dia mendidik arwah dengan sempurna.

Sungguh aku tak mengerti manusia zaman sekarang nie, yelahkan MANUSIA AKHIR ZAMAN.. yang ade anak senang2 dibuang tapi bagi mereka yg tidak punye anak bersungguh2 mahukannye. Wahai sekalian yg membace tulisan aku yg pendek nie, kalau korang tak mahu memikul amanah yg Allah bagi pada korang bagilah anak korang tu pada orang yg benar2 mahukan anak. Jangan sesekali korang buat anak korang macam nie. Ape salah anak2 dilakukan seperti ini!!! Mereka hanyalah pinjaman sementara untuk korang. Fikir2kan sebelum melakukan sesuatu. Jangan kerana cinta anak dijadikan korban. Subhanallahhh... Moga aku dilindungi oleh-NYA dari menjadi manusia kejam seperti ini. Aminnn...

3 Ng0mel-ng0mel:

nURmALa mAZLan said...

rasa nak pijak je muka mak dia ni..
sanggup dia membela jantan sudan tu

Lieya said...

Itu la pasal.. dimana letakkan sifat keibuan dan perikemanusiaan dia kan...

MrsWhyda said...

Kesian nyer arwah nie terseksa sgt... mak dia nie elok disula dgn besi panas pastu rejam dgn batu ramai2... ish geram nyer..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.