~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Rempit iN d' Hujan

Gambar dipetik 0leh M. Ya ku yg sangat sp0rting.

Hahhh jangan tak caye semalam adalah hari rempit utk aku. Padan muke kene ujan, suke sangat merempit mandilah hujan. Hihihi xtually bukanlah aku suke merempit, tapi 0leh kerana kereta aku kehabisan bateri dan aku tak berkesempatan utk menukar bateri kereta aku beberapa hari nie s0 terpaksalah aku meminjam m0t0 M. Ya pegi keje. Kebiasaannya aku pinjam kete Pakcik aku C. Mail tapi 0leh kerana hari tu dia nak gunakan kete dia, M. Ya dengan baik hati telah meminjamkan m0t0nya kepada aku. Nasibbb baik ade M. Ya kalau idak terpaksalah aku buat muke sep0sen menelef0n kengkawan yg sudi menumpangkan aku.

Best gak sesekali pegi keje naik m0t0 nie, b0leh merempit dengan br0ther2 dan juga pakcik2 yg seb0k nak pegi keje tu kan. Kebiasaannya aku hanye memandang saje dia 0rang nie bawak m0t0. Haa sekali semalam aku telah menj0intkan diri merempit bersama-sama mereka. Hihihi ser0n0kkkk giler. Yang x berapa nak bestnye bile petang semalam dlm kul 4.30 hujan turun mencurah2 berserta dengan guruh, jadi kecut plak perut aku nak meredah hujan dengan menaiki m0t0. Tapi syukur kepada-NYA kerana telah meredakan hujan pada pukul 5.30 petang semalam, dan guruh pun kurang mase perjalanan pulang aku tu, sampai kat uma siap mintak t0l0ng M.Ya amik gambar lagi. M.Ya kate, "Dah basah2 pun seb0k nak bergambar lagi". Hihihi M.Ya nie mcm x paham lak kan aku nak masukkan cite merempit dalam bl0g aku nie. Kannn... Ape pun it was a w0nderful mem0ry in my life, "Rempit in D' Hujan". Ade peluang aku nak merempit lagi.

2 Ng0mel-ng0mel:

ZahirZ™ said...

hehehe...jadik minah rempit...

Lieya said...

Heheh begitu la gamaknyee...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.