~Bismillahirrahmanirrahim~
Ya Allah,
Lindungilah anakku dengan sebaik2 perlindunganmu.
Jauhi dia dari segala bahaya makhluk2 ciptaanmu.
Kurniakan dia akal yang bijak,
Akhlak yang soleh juga sifat2 yang terpuji.
Dengan izin mu Ya Allah, aku memohon.
jadikan dia anak yang mendengar kata ibu dan bapa serta hamba yang sentiasa sujud kepada Mu
~Amin~

They aRe s0 Gorge0us

Uniform ke!!!

Haaa cantek tak baju kite orang??? Ops bukan kite orang saje beli baju same or berjanji nak pakai baju yg same arinie ok!!! Tanpa disengajakan hari nie ISNIN bersamaan dengan 02 November 2009, dengan tak sengajanya kami telah memakai baju yg same. Aahaha kaler same, brand same and pastinye tempat membelinye pun same. Mane lagi kalau bukan kat JJ. Huhuuhuuuu... Aku ngan Ira terserempak kat toilet mase Ira tengah betul2kan tudungnya dan aku baru jerk kuar dari bilik termenung, kuar2 aku terus menjerit pasal baju kami same. Ter'shock' sekejap kite orang kat toilet dan telah membuatkan toilet menjadi haru-biru walaupun kami ber2 saje ketika itu. Heheheh.. dan yg sebetulnye baju nie bukan aku ngan Ira je yg ade, tp ade sorang lagi budak opis aku yg ade baju same mcm kite orang nie. Seb baik yg sorang lg tu x pakai baju yg same arinie. Kalau tak dah boleh buat uniform opis dah. Heheheh...

0 Ng0mel-ng0mel:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Life Must Go On |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.